کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در پی دستگیری عامل هتک حرمت به تندیس سردار دل‌ها مطرح شد

پیام تقدیر استاندار چهارمحال و بختیاری از نیروهای امنیتی و قضایی

22 دی 1400 ساعت 19:42

در پی شناسایی و دستگیری عامل هتک‌حرمت به تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرکرد، استاندار در چهارمحال‌ و بختیاری با صدور پیامی از دستگاه‌های امنیتی و قضایی قدردانی کرد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ در پی شناسایی و دستگیری عامل هتک‌حرمت به تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرکرد، استاندار در چهارمحال‌ و بختیاری با صدور پیامی از دستگاه‌های امنیتی و قضایی قدردانی کرد. 
متن پیام غلامعلی حیدری به شرح ذیل است:
 

"من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق"
 
بار دیگر برگ زرینی از همت والای پاسداران امنیت این مرز و بوم، رقم خورد و با هوشیاری، هم‌دلی و هماهنگی کامل بین دستگاه‌های امنیتی و قضایی، عامل هتک حرمت به تندیس سردار دل‌ها، شناسایی و دستگیر شد.

این اقدام هوشمندانه که حاصل ساعت ها، تلاش مخلصانه پاسداران و سربازان گمنام امام زمان(عج) در نهادهای امنیتی استان بود، دل میلیون‌ها دلسوز نظام ولایمتدار، به‌ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران و دلدادگان حاج قاسم عزیز در بام ایران را مملو از سرور و شادی کرده و نشان داد در حالیكه كشورهای غربی و سیاهی لشکر آنها در  منطقه، به‌شكل متوالی، قصد دارند با سازماندهی حوادث ناگوار و اقدامات تروریستی، موجب بی‌ثباتی در امنیت ایران اسلامی و بر هم خوردن وحدت ام القرای جهان اسلام شوند، به لطف خداوند متعال، جمهوری اسلامی ایران، از ثبات و امنیت بالایی برخوردار بوده و توطئه‌های محدود این کشورها که حکمِ یک بازی بچگانه را دارند، راه به جایی نمی برد. 
 
یقینا بیداری، فداكاری‌ها و تلاش‌های پاسداران امنیت ایران اسلامی که همواره خود را در برابر تامین امنیت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئول می‌دانند، موجب عزت، اقتدار، امنیت و افتخار نظام و مردم شده است. 
 
اینجانب ضمن تشکر از اقدام به‌موقع دستگاه‌های قضایی، امنیتی و انتظامی، مبنی بر رسیدگی به مطالبه مردمی، برای دستگیری عامل اهانت‌ به تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز، از مجاهدت‌های خالصانه این عزیزان در جای جای ایران اسلامی، به‌ویژه استان ولایتمدار چهارمحال و بختیاری قدردانی می نمایم. امید است در سایه عنایات حضرت ولیعصر (عج) و پیروی از منویات فرمانده معظم کل قوا، شاهد وحدت و همدلی ملت غیور و سربلندی ایران عزیز و استان ولایی چهار محال و بختیاری  باشیم.
 
غلامعلی حیدری، استاندار چهار محال و بختیاری

انتهای پیام/۱٠۳۱ج
 
 


کد مطلب: 49631

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49631/پیام-تقدیر-استاندار-چهارمحال-بختیاری-نیروهای-امنیتی-قضایی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir