کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

فرهنگ از مسائل سیاسی فاصله بگیرد شکست خورده ایم / تولیدات دینی متناسب فضای مجازی در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد

21 دی 1400 ساعت 15:02

حجت الاسلام مهدی طاهری میر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: هرکجا فرهنگ از مسائل سیاسی فاصله گرفته است در آنجا شکست خورده ایم، تقویت فرهنگ در ابعاد مختلف در جامعه ضروری است.


به گزارش جهانبین نیوز؛  حجت الاسلام مهدی طاهری میر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس تبلیغات شهرستان شهرکرد اظهار کرد: مردم ما بیشتر دوست دارند شنیده شوند تا دیده و در همین راستا باید مطالباتشان نیز شنیده شود.
 
وی با اشاره به اینکه رسالت ما تبلیغی است تصریح کرد:  در رسالت دینی گاهی با افرادی مواجه خواهیم بود که به مسائل تبلیغی توجه نمی‌کنند و گاهی در امر تبلیغ دعوت عمومی وجود دارد که ناظر بر امور اجتماعی همچون امور خانواده است.
 
طاهری خاطرنشان کرد:  تکریم به بزرگان در دین اسلام وجود دارد،  نوشتار، بیان و شنیدار از جمله ابزار تبلیغی است که ابزار شنیداری از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
وی افزود:  پیامبر اکرم (ص) در تبلیغ شنیداری اثرگذار بود،  مردم جامعه دوست دارند شنیده شوند تا اینکه بشنوند.
 
طاهری با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ایشان به غیرت دینی و عقلانیت تاکید زیادی دارند گفت:  هم‌نشینی یکی دیگر از ابزار تبلیغی است. 
 
وی در بخش دیگر از صحبت های خود در خصوص شاخصه های شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: حاج قاسم در مکتب امام (ره) رشد یافت.
 
طاهری تشریح کرد:  طی جریانات اثرگذار در ۱۵۰ سال گذشته که مردم را به میدان آورده یک مرجع دینی و عالم شجاع مبارز فعالیت کرده است.
 
وی عنوان کرد:  در تبلیغ دینی امام (ره) و دیگران وجود دارد، تبلیغ امام (ره) با یک نگاه کلان است و این مهم موجب شد افرادی همچون حاج قاسم در این راه رشد و تربیت یافتند.
 
طاهری اذعان داشت:  تبلیغ سنتی از گذشته مرسوم بوده است، رهبر انقلاب روش‌های تبلیغی را توسعه و جهت داده اند که می‌توان به مراسم شعر آئینی اشاره کرد.
 
طاهری با بیان اینکه مردم در اجرای کار فرهنگی به میدان آورده شوند گفت:  مردم را باید برای انجام کارهای فرهنگی به میدان آورد که این راه امام (ره) بوده است.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مرجعیت فکری دینی نباید از دست برود،  هرکجا که جریان مرجعیت فکری عمیق دینی که اسلام ناب است کنار رفت مسئله کاملاً عمل گرایانه و با پایین‌ترین بعد وجودی انسان که مادی می‌باشد، انجام شده است.
 
حجت الاسلام طاهری اظهار کرذ: حداقل ۲۵۰ هزار نفر از جمعیت استان در فضای مجازی حضور دارند، تولیدات دینی متناسب فضای مجازی استان وجود نداراد.
 
وی یادآور شد:  در تبلیغ اجتماعی و سنتی رقیب محدود است، در تبلیغ مجازی حوزه فعالیت حداقل ملی و تقابل آن جهانی است.
 
طاهری با بیان اینکه فرهنگ مسلط بر مسائل اقتصادی و سیاسی است گفت: فضای رسانه یک الزامات خاصی دارد که باید به آن توجه شود.
 
وی یادآور شد: نباید از رسالت‌های دیگر غفلت شود، فرهنگ مسلط بر مسائل اقتصادی و سیاسی است.
 
طاهری در پایان  خاطر نشان کرد:  هرکجا فرهنگ از مسائل سیاسی فاصله گرفته است در آنجا شکست خورده ایم، تقویت فرهنگ در ابعاد مختلف در جامعه ضروری است.
 
به گزارش جهانبین نیوز؛ در این مراسم از زحمات حجت الاسلام حمید بهرامی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد تقدیر و حجت الاسلام محمدرضا عرفان نژاد به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج


کد مطلب: 49614

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49614/فرهنگ-مسائل-سیاسی-فاصله-بگیرد-شکست-خورده-ایم-تولیدات-دینی-متناسب-فضای-مجازی-چهارمحال-بختیاری-وجود-ندارد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir