کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد:

ثبت‌نام تمامی مددجویان چهارمحال و بختیاری در «سامانه امداد هوشمند»

21 دی 1400 ساعت 15:24

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: مراحل پالایش و ثبت‌نام ۴۱ هزار و ۳۱۱ خانواده‌ تحت حمایت استان در سامانه امداد هوشمند و کارآمد انجام شده است.


به گزارش جهانبین نیوز؛  جاسم محمدی فارسانی بیان کرد: طرح امداد هوشمند و کارآمد از ابتدای آذرماه با هدف ایجاد تحول و هوشمندسازی ارائه خدمات حمایتی به مددجویان آغاز شده است.
 
وی افزود: با تلاش و همت کارکنان کمیته امداد استان و مراجعه حضوری مددکاران اطلاعات مربوط به ۴۱ هزار و ۳۱۱ خانواده‌ تحت حمایت استان شامل ۱۰۰ هزار و ۷۶۸ نفر در سامانه امداد هوشمند و کارآمد ثبت شده است.
 
مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به ضرورت ثبت شماره تلفن همراه مددجویان در این سامانه اضافه کرد: خانواده‌هایی که فاقد تلفن همراه بودند نیز با معرفی به مخابرات سیم کارت رایگان دریافت کرده‌اند. 
 
محمدی ادامه داد: در این طرح مددجویان با مراجعه به سامانه soha.emdad.ir با استفاده از کد ملی خود، درخواستشان را ثبت می‌کنند تا مددکاران در کوتاه‌ترین زمان ممکن به درخواستشان رسیدگی کنند.
 
وی با اشاره به مزایای طرح امداد هوشمند اضافه کرد: کاهش مراجعات مددجویان به ادارات کمیته امداد، چابک شدن فرآیندها، حفظ کرامت مددجویان و خدمت‌رسانی سریع‌تر به خانواده‌های نیازمند از جمله مزایای اجرای این طرح است.
 
انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 49613

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49613/ثبت-نام-تمامی-مددجویان-چهارمحال-بختیاری-سامانه-امداد-هوشمند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir