کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چسب اسپری غیر قابل اشتعال در سطوح مختلف قابل استفاده است/ ماندگاری بالا ویزگی منحصر به فرد این محصول

20 دی 1400 ساعت 12:39

مریم پیروز ایده پردارگفت: چسب اسپری غیر قابل اشتعال رویین در سطوح مختلفی مانند فوم، کاغذ، چوب و ... قابلیت استفاده دارد که به خاطر ماندگاری بالا آن رقابت بالایی نسبت به محصولات دیگر ایجاد کرده است.


مریم پیروز ایده پردار در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ در رابطه به تولید چسب اسپری غیر قابل اشتعال اظهار کرد: این چسب با قابلیت استفاده در سطوح مختلفی مانند فوم، کاغذ، چوب و ... به صورت مقرون به صرفه با فرمولاسیون منحصر به فرد خود استحکام و ماندگاری بسیار بالاتری را نسبت به محصولات رقیب ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: کاربرد راحت و ارزان با استفاده از کمپرسورهوا، افزایش سرعت کار، مقرون به صرفه، ماندگاری بالا، خشک شدن سریع، نفوذ بهتر در سطوح، چسبندگی قوی تر، مقاوم در برابرر اتمسفر و حرارت قابلیت تنظیم غلظت در دامنه وسیعی از ویسکوزیته از مزایای چسب اسپری  غیرقابل اشتغال است.

پیروز ادامه داد: در صورت حمایت برخی مسئولین از این طرح می توان با زدن یک کارگاه اشتغال زایی را نیز به همراه داشته باشد و عده ای جوان به کارگیری شود.
 
انتهای پیام/1020ج
 


کد مطلب: 49588

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49588/چسب-اسپری-غیر-قابل-اشتعال-سطوح-مختلف-استفاده-ماندگاری-بالا-ویزگی-منحصر-فرد-این-محصول

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir