کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل:

مراسم دهه فاطميه در 20 نقطه اردل آغاز شد

15 دی 1400 ساعت 13:39

رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت: برنامه‌هاي دهه فاطميه اول در 20 نقطه اين شهرستان توسط هيات‌هاي مذهبي درحال برگزاري است.


حجت الاسلام سيد ياسين حسيني رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز با بيان اين خبر گفت: برنامه‌هاي مختلفي در ايام فاطميه امسال توسط هيات‌هاي مذهبي تدارک شده است که با رعايت دستور العمل‌هاي بهداشتي در هيات‌ها،  حسينيه‌ها و اماکن مذهبي برگزار مي‌شود.

حسيني افزود: آيين‌هاي روضه خواني، عزاداري و سخنراني‌هاي مختلف درشهر و روستا و برنامه‌هاي جانبي مختلفي متناسب با اين ايام تدارک شده است که توسط دلدادگان فاطمي در سطح شهرستان به صورت مجازي و حضوري برگزار مي‌شود.

وي اظهار داشت:سياه‌پوش کردن شهر و محلات، پويش روضه‌هاي خانگي، اجراي تعزيه شهادت حضرت زهرا (س)، برپايي ايستگاه‌هاي صلواتي، مسابقات فرهنگي، توزيع نذرها، نصب پرچم و پلاکارد و بنر از ديگر برنامه‌هاي پيش بيني شده در اين ايام است.

رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل بيان کرد: شور و شعور عاشقان و دلدادگان خاندان نبوت و ولايت هيچ گاه خاموش شدني نيست و حتي در شرايط کرونايي نيز برنامه‌ها و مراسم‌ مختلف با رعايت شيوه نامه هاي بهداشتي در اين شهرستان برگزار شده است.

انتهاي پيام/570ه
 


کد مطلب: 49547

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49547/مراسم-دهه-فاطميه-20-نقطه-اردل-آغاز

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir