کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری خبر داد

پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به دامداران روستایی و عشایری، در قالب دامدار کارت

14 دی 1400 ساعت 10:52

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: در قالب دامدار کارت بانک کشاورزی، تسهیلات ارزان قیمت به دامداران روستایی و عشایری ارائه می شود.


سام مردانی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در قالب دامدار کارت بانک کشاورزی، تسهیلات ارزان قیمت به دامداران روستایی و عشایری ارائه می شود.
 
وی افزود: دامدار کارت در اختیار دامداران قرار می‌گیرد تا برای کمک به تهیه نهاده‌های دامی در سه ماهه زمستان هزینه شود.
 
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سقف مبلغ تسهیلات دامدار کارت‌ها 500 میلیون ریال بوده و در مبالغ ۱۰۰ ،۲۰۰ و ۵۰۰ میلیون ریال متناسب با ظرفیت فعالیت متقاضی و معرفی سازمان جهاد کشاورزی استان قابل تصویب و صدور است.
 
مردانی عنوان کرد: این تسهیلات یک ساله و با سود ۱۱ درصد است، استفاده از تسهیلات صرفاً در پایانه‌های فروش (pos) کارگزاران کارخانجات خوراک دام، تعاونی‌های شهرستانی، شرکت‌های پشتیبانی امور دام و مراکز فروش نهاده‌های دامی که توسط جهاد کشاورزی اعلام می شود، مجاز است.
 
وی تصریح کرد: دامداران توسط سازمان جهاد کشاوری چهارمحال و بختیاری و شهرستان‌ها شناسایی شده و از طریق سازمان به بانک کشاورزی معرفی خواهند شد تا دامدار کارت را تهیه کنند.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: دامداران با استفاده از این کارت اعتباری، فقط می‌توانند نهاده‌های دامی تهیه کنند و مبلغ آن را به صورت شش ماهه و یک ساله پرداخت کنند.
 
انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 49524

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49524/پرداخت-تسهیلات-ارزان-قیمت-دامداران-روستایی-عشایری-قالب-دامدار-کارت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir