کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول ستاد ترویج مکتب حاج قاسم در کشور:

شهید سلیمانی الگوی عملی همه اقشار جامعه است

12 دی 1400 ساعت 9:08

حمیدرضا مقدم فر گفت: شهید سلیمانی در اخلاصش هم آنچه که عمل می کرد فقط برای رضای خدا و محبت اهل بیت بود؛ ما باید این الگوی دست آموز را سر دست بگیریم و افراد می توانند برای سالها در همه اقشار در همه سطوح او را الگوی عملی زندگی خود قراردهند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از راه آرمان ؛ سردار حمیدرضا مقدم فر مسئول ستاد ترویج مکتب حاج قاسم در کشور بعد از ظهر امروز در گلزار شهدای کرمان گفت: رهبرانقلاب در دیدار با خانواده شهید سلیمانی و برخی از اعضای ستاد برگزاری مراسم فرمودند که مکتب حاج قاسم دو زیرساخت و پایه از جمله اخلاص و  صداقت دارد.

 
وی ادامه داد: آنچه که حاج قاسم را چه در محور مقاومت و چه این گونه در بین مردم ما حاج قاسمی کرد و محبوب آسمانیان و زمینیان شد همین اخلاص و صداقت است.
 
مقدم فر بیان کرد: شهید سلیمانی در اعتقادها و آرمانهایش صادق بود و چیزی نمی گفت که خلافش عمل کند، آنچه که در اعتقادات و باورهایش نسبت به ارزش ها و ولایت مداری  بود همان را عملی می کرد.
 
مسئول ستاد ترویج مکتب حاج قاسم در کشور تاکید کرد: شهید سلیمانی در اخلاصش هم آنچه که عمل می کرد فقط برای رضای خدا و محبت اهل بیت بود؛ ما باید این الگوی دست آموز را سر دست بگیریم و برای سالها افراد در همه اقشار و در همه سطوح می توانند او را الگوی عملی زندگی خود قرار دهند.
 
وی در پایان گفت: ما با حاج قاسم انقلاب را می توانیم با سرعت بیشتری پیش ببریم و برکات خون حاج قاسم به گونه ای است که بیش از زمان جهادش ثمراتش نشان داده می شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 49498

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49498/شهید-سلیمانی-الگوی-عملی-همه-اقشار-جامعه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir