کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری (س)

چهار زندانی جرائم غیرعمد با کمک نیکوکاران آزاد شدند

17 آذر 1400 ساعت 13:51

مدیر کل زندان‌های چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) ساختمان ستاد دیه این استان افتتاح شد و چهار تن از زندانیان جرائم غیر عمد به آغوش خانواده بازگشتند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حمیدرضا حیدری مدیر کل زندان‌های چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در آیین افتتاح ساختمان ستاد دیه این استان، اظهار کرد: از ابتدای امسال 103 نفر از زندانیان استان با بدهی بالغ بر193 میلیارد ریال از زندان آزاد شدند.
 
حیدری از توجه دستگاه قضا به زندانیان جرائم غیر عمد تشکر کرد و افزود: در سال جاری بیش از 37 میلیارد ریال کمک بلاعوض خیرین از سوی ستاد دیه به زندانیان جرائم غیر عمد پرداخت شده است.
 
 در ادامه این آیین احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری نیز اظهار کرد: هرچند قانون در جهت صیانت از حقوق عامه مجازات حبس را در نظر گرفته است اما آموزش و فرهنگ‌سازی در جامعه می‌تواند از اتفاقاتی که منجر به جرم  می شود جلوگیری کند .
 
بهرامی ضمن تقدیر از تلاش‌های ستاد دیه در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد افزود: اصلاح زیرساخت‌ها، قانون و مقررات مهم‌ترین اقدامی است که می‌تواند میزان جرم و جمعیت کیفری را کاهش دهد .
مجید صیادی مدیر نمایندگی  ستاد دیه استان چهارمحال و بختیاری نیز اظهار کرد: هم افزایی و همدلی خیرین، ادارات، نهادها و گروه‌های جهادی سطح خدمت‌رسانی به زندانیان را افزایش خواهد داد و زمینه آزادی تعداد بیشتری از زندانیان را فراهم می‌کند.
 
وی مجموع بدهی چهار زندانی آزاد شده به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) را بالغ بر نه و نیم میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: حدود 6 میلیارد ریال از بدهی به همت مددکاران و بلند نظری طلبکاران مشمول گذشت شده است، کمک بلاعوض ستاد دیه یک میلیارد 630 میلیون ریال و تسهیلات اخذ شده از بانک‌ها 2 میلیارد و 200 میلیون ریال است.
 
انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 49299

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49299/چهار-زندانی-جرائم-غیرعمد-کمک-نیکوکاران-آزاد-شدند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir