کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

بکوشید کارها در چهارمحال و بختیاری سرعت بیشتری پیدا کند

11 آذر 1400 ساعت 9:36

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: بکوشید کارها در استان روانی بیشتری پیدا کند، امور به شدت به کندی پیش می رود که شاید بخشی از آن به دلیل پیچیدگی های اداری باشد اما همین پیچیدگی ها هم حل می شوند.


به گزارش جهانبین نیوز حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در شورای اداری چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: اینکه مردم به در خانه مسؤولان می آیند تا گره ایی از کارشان باز کنند، نعمت است که نصیب این مسؤولان شده است. 

 
وی افزود: باید هم گوینده درستی باشیم و صادقانه حرف بزنیم و هم شنوده خوبی باشیم و از آن به غفلت نگذریم. 
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: یکی از مهم ترین ها در جایگاه مدیریت زهد است، زهد یعنی به معانی واقعی بی اعتنا بودن به اقبال های دنیوی، زهد این است که انسان به اقبال های دنیوی نه بگوید که لازمه آن تقوی است. 
 
نکونام عنوان کرد: باید شاکر اقبال معنوی باشیم اما اقبال دنیوی در ظاهر، مال و منال، شهرت و... است که نباید به آن ها دلخوش کرد. 
 
وی خاطرنشان کرد: اگر انسان به واسطه تقوی زاهد شد تبدیل به یک مدیر حکیم می شود، این مدیر ارباب رجوع را از خود نمی راند، کار ها را سریع انجام می دهد و آن ها را از امروز به فردا نمی اندازد. 
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بکوشید کارها در استان روانی بیشتری پیدا کند، امور به شدت به کندی پیش می رود که شاید بخشی از آن به دلیل پیچیدگی های اداری باشد اما همین پیچیدگی ها هم حل می شوند. 
 
نکونام با اشاره به اینکه نظارت ها و تسهیل در امور باید باشد تا کار جهادی به پیش برود، بیان کرد: نگاه به مسائل فرهنگی عمیق تر باشد، به نماز، امر به معروف و نهی از منکر، اخلاقیات و... در ادارات دولتی توجه ویژه صورت گیرد. 
 
انتهای پیام/۱٠۳۱ج


کد مطلب: 49248

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49248/بکوشید-کارها-چهارمحال-بختیاری-سرعت-بیشتری-پیدا-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir