کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری:

جانبازان موجب سربلندی و افتخار اسلام هستند

11 آذر 1400 ساعت 9:26

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان موجب سربلندی و افتخار اسلام است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامي چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: با توجه به شرایط جسمانی (قطع نخاع) جانباز 100 درصد ناجا محسن طاهری ضمن حضور در محوطه ستاد فرماندهی با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی با اشاره به اينکه صبر و استقامت جانبازان موجب سربلندی و افتخار اسلام است بيان داشت: شما جانبازان سرافراز با ازخودگذشتگی همواره اميد و انگيزه را به جامعه تزريق کرده‌ايد.

امان اللهی ضمن بزرگداشت مقام جانبازان انقلاب اسلامی و خانواده معزز آن‌ها گفت: جانبازان با نثار اعضای بدن خود کلمه ايثار را به درستی معنا کردند و به راستی مجاهدان في سبيل الله هستند و همسران و فرزندان آن‌ها با خدمتی که به جانبازان می‌کنند لحظه به لحظه اجر خداوند را برای خود به ارمغان می‌آورند.

فرمانده انتظامي چهارمحال و بختیاری بيان داشت: جانبازان و شهدا ايثار و جانفشانی را تا سر حد كمال به نمايش گذاشته‌اند و بدون ترديد امنيت و سرافرازی مملكت ايران اسلامی مديون رشادت‌های اين عزيزان می‌باشد و آنان اين كشور اسلامی را با قطره‌های خون خود از گزند جهان خواران بيمه کردند.

وي اظهار داشت: همين صبر و استقامت شما عزيزان است كه موجب رضايت پروردگار شده است و در سايه فداكاری و ازخودگذشتگی شماست كه امروزه از امنيت پايداری در جامعه برخوردار هستيم.

امان اللهی بیان داشت: خدمت به خانواده شهداء و جانبازان وظيفه دينی و اسلامی ماست كه می‌تواند فرهنگ جهاد و ايثار را در جامعه نهادينه كند.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: حفظ آرمان‌های شهداء وجانبازان و ادامه راه آنان را مهم‌ترين تكليف نسل امروز دانست گفت توجه به خانواده شهداء و جانبازان توجه به همه ارزش‌هاست.

وی با بيان اينکه جانبازان و خانواده شهدا همواره مايه دلگرمی و قوت قلب ما هستند و بايستي درس مردانگی، ايثار، استقامت و صبوری را از آنان آموخت، ادامه داد: همه ما بايد ادامه‌دهنده راه آنان در راستای حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنين در دفاع از ولايت فقيه باشيم.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: روحيه ايثار و ازجان‌گذشتگي، از باورهای دينی و اعتقادات قلبي انسان‌های پاک و خدايی نشأت می‌گيرد که تداوم اين روحيه راز ماندگاری نظام جمهوري اسلامی است.

قابل ذکر است محسن طاهری جانباز 100 درصد ناجا جمعی پاسگاه چشمه وزیر شهرستان تایباد در تاریخ 1379/8/30 در درگیری با اشرار مسلح به علت اصابت گلوله از ناحیه سر مجروح و منجر به قطع نخاع وی شد، در خاتمه فرمانده انتظامی استان با تقديم هدیه‌ای از زحمات و ايثارگري‌های جانباز قدردانی كرد.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 49247

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49247/جانبازان-موجب-سربلندی-افتخار-اسلام-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir