کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مخترع دستگاه پرداخت با ارز دیجیتال:

امنیت و سرعت دستگاه پرداخت ارز دیجیتال بالاتر ازشبکه بانکی کشور است/این محصول به زودی به تولید انبوه می رسد

6 آذر 1400 ساعت 13:01

علیرضا فروزنده نزادمخترع دستگاه پرداخت با ارز دیجیتال گفت: امنیت وسرعت پرداخت خیلی بیشتر از شبکه بانکی کشور است و پیش بینی می شود در آینده حتی تعداد تراکنش ها روی شبکه ارزهای دیجیتال سبقت گیرد.


علیرضا فروزنده نژاد  مخترع دستگاه پرداخت با ارز دیجیتال در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد:  دستگاه پرداخت با استفاده از ارز دیجیتال به این صورت است که در فروشگاه ها و به خصوص در مراکز توریستی و گردشگری مورد استفاده قرار می گیرد و مشتری ها برای پرداخت کردن هزینه ها به جای اینکه از کارت بانکی کاررا انجام دهند می توانند با استفاده از موجودی ارز دیجیتال خودشان با کیف پول شخصی خودشان پرداخت کنند.

وی با اشاره به اینکه از آنجا که کشور ما تحت تحریم قرار گرفته و نقل از و انتقال پول از داخل به خارج و از خارج به داخل سخت شده است  تصریح کرد: مزیت پرداخت با ارز دیجیتال این است که می تواند برای توریسم و گردشگری خیلی مفید باشد و گردشگران نیازی به منقل کردن پول نداشته باشند و به راحتی با ارز دیجیتال خود بتوانند کار انجام دهند.

فروزنده نژاد با اذعان بر اینکه از طرفی هم امنیت و هم سرعت پرداخت ارز دیجیتال  خیلی بیشتر از شبکه بانکی کشور است خاطر نشان کرد:  پیش بینی می شود در آینده تعداد تراکنش ها روی شبکه ارزهای دیجیتال از شبکه پرداخت بانکی سبقت گیرد و به خاطر همین لازم است دستگاهی داشته باشیم که فرایند پرداخت را حتی در فروشگاه ها و کسب و کارهای خورد هم ممکن کند که با استفاده از ارز دیجیتال این کار صورت میگیرد.

وی در پایان تشریح کرد: نمونه تجاری این محوصل آماده شده اما به تولید انبوه نرسیده که به زودی این کار نیز انجام می شود  و در صورتی که به تولید انبوه برسد می تواند اشتغال زایی زیادی چه به صورت مستقیم و چه غیر مستقیم را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/1020ج
 


کد مطلب: 49214

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49214/امنیت-سرعت-دستگاه-پرداخت-ارز-دیجیتال-بالاتر-ازشبکه-بانکی-کشور-این-محصول-زودی-تولید-انبوه-می-رسد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir