کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

چهارمحال و بختیاری وضعیت خوبی ندارد/ چالش های استان یکی پس از دیگری باید حل شود

4 آذر 1400 ساعت 9:37

حجت الاسلام محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: فقر و بیکاری در استان فریاد میزند و ما باید از فرصت دولت جدید استفاده کنیم که چالش های استان را یکی پس از دیگری رفع کنند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در آیین تودیع و معارفه استاندار چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج یک حقیقت نورانیست و یک مجموعه بهم پیوستی بوده که کارها را روان بخشیده است.
 
وی با اشاره به اینکه  مدیران ما نیز باید یک روحیه بسیجی داشته  و گرداننده این چرخ باشند تصریح کرد: مدیران ما باید روحیه ایمانی و اخلاص در کار داشته باشند که بر کرسی های مدیریت بنشینند.
 
نکونام بیان داشت: امروز در این دولت بیشتر شاهد این هستیم که کسانی که بر کرسی مدیریت مینشینند نگاه بسیجی بیشتری داشته، پایبند به ارزش های اسلامی بوده و شعارهای اصلی انقلاب را مد نظر قرار دهند.
 
وی خاطر نشان کرد: مدیران ما امروز به خوبی می دانند که باید به گونه ای باشند که در محضر خدا پاسخگو باشند، مردم قاضی هستند.
 
نکونام با تاکید بر اینکه باید از فرصت استفاده کنیم و یک هم افزایی جامع و کامل به وجود آوریم تا استان از این وضعیتی که دارد خروج کند گفت: استان چهارمحال و بختیاری وضعیت خوبی ندارد و باید به حل مشکلات آن پرداخت.
 
وی تشریح کرد:  فقر و بیکاری در استان فریاد میزند و ما از باید از فرصت دولت جدید استفاده کنیم که چالش های استان را یکی پس از دیگری رفع کنند.
 
نکونام با بیان اینکه آب یکی از چالش های اساسی این استان است گفت: آبی در این استان وجود ندارد که بخواهد انتقال یابد، مردم استان ما به نحوه انتقال آب معترض هستند آن ها انتظار دارند عدالت برقرار شود.
 
وی با تاکید بر اینکه مدیریت باید بدست دولت و نظام باشد نه مردم گفت: اگر عدالت برقرار باشد مردم هم اعتراضی ندارند و انتظار ما از دولت جدید در این است که  مسئله آب را روی ریل عدالت قرار دهد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: از استاندار جدید میخواهیم به فکر رفع چالش های بسیار زیاد این استان از بیکاری تا فقر و معیشت و... را سرو سامان دهد.
 
انتهای پیام/۱۰۲۰ج


کد مطلب: 49186

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49186/چهارمحال-بختیاری-وضعیت-خوبی-ندارد-چالش-های-استان-یکی-دیگری-باید-حل-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir