کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) ؛

45 پروژه محرومیت زدایی در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

3 آذر 1400 ساعت 8:31

هوشنگ فولادی گفت: همزمان با هفته بسیج 45 پروژه محرومیت زدایی در مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری به صورت ارتباط تصویری به بهره برداری رسید.


به گزارش جهانبین نیوز؛ هوشنگ فولادی مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه مراسم آیین افتتاح 2550 پروژه محرومیت زدایی در مناطق مختلف استان که با حضور جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) و به صورت ارتباط تصویری برگزار شد گفت: 45 پروژه محرومیت زدایی استان با تلاش گروه های جهادی در مناطق محروم استان ساخته و امروز افتتاح شدند.

وی با بیان اینکه 30 پروژه از این تعداد توسط بسیج سازندگی و 15 پروژه توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان تکمیل و به بهره برداری رسیدند، بیان کرد: مسکن مددجویان، کارگاه های اشتغالزایی، طرح های اقتصاد مقاومتی و طرح های آبرسانی از جمله این پروژه ها هستند.

فولادی محرومیت زدایی را از رسالت های اصلی بسیج سازندگی برشمرد و اظهار کرد: در این راستا از ظرفیت های مختلف گروه های جهادی و خیرین استان استفاده می شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان افزود: رزمایش اقتدار جهادگران، برپایی نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی، اعزام گروه های جهادی پزشکی و کمک به زلزله زدگان کوهرنگ از دیگر برنامه های بسیج سازندگی در هفته بسیج سال جاری می باشد.

وی در پایان عنوان کرد:بسیج سازندگی استان به مناسبت هفته بسیج 120 برنامه در سراسر شهرستان های استان با محوریت محرومیت زدایی و خدمات رسانی به مناطق دور دست برگزار می کند.

انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 49167

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49167/45-پروژه-محرومیت-زدایی-چهارمحال-بختیاری-افتتاح

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir