کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

نخبگان چهارمحال و بختیاری در همه زمینه ها می درخشند/علم، با دوران قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست

2 آذر 1400 ساعت 10:12

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: علم در بین جوانان امروز ما قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست و به برکت حضور جوانان جهادی و انقلابی ما جز رتبه های برتر در دنیا شناخته شده ایم.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)  صبح امروز در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: تفکر و فرهنگ بسیجی از اهمیت بالایی برخوردار است که باید به آن توجه شود.
 
وی تصریح کرد: بسیجیان هرجایی قرارگیرند باید نسبت به محیط پیرامون خود مسئول باشد و یکی از شاخصه های مهم بسیج حق شناسی و حق بینی و حق گویی است.
 
سردار اکبری با اشاره به اینکه اگر امروز شاهد موفقیت های بسیار زیاد جوانان هستیم مدیون رشادت های ایثارگران هشت سال دفاع مقدس بوده است گفت: امروز ما همچنین جوان مجاهد، انقلابی و ایثارگر داریم که جهاد آن ها کمتر از دفاع مقدس نیست.
 
وی با اشاره به اینکه امروز حضور جوانان در جنگ نرم، نو آوری و علم برکسی پوشیده نیست بیان داشت: علم با دوران قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و به برکت حضور جوانان جهادی و انقلابی جز رتبه های برتر در دنیا هستیم.
 
اکبری با اذعان بر اینکه جوانان ما به باورهایی رسیدند که نتیجه آن نظام قدرتمند انقلاب اسلامی ایران در کل دنیاست خاطر نشان کرد:  امروز اقتدار کشور ما تفکر و فرهنگ بسیجی است، امروز دنیا متوجه حضور جوانان انقلابی در زمینه های مختلف است.
 
انتهای پیام/۱۰۲۰ج


کد مطلب: 49156

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49156/نخبگان-چهارمحال-بختیاری-همه-زمینه-می-درخشند-علم-دوران-قبل-انقلاب-قابل-مقایسه-نیست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir