کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

بسیج همواره یاری‌گر انقلاب و رهبری است/ حضور گروه‌های جهادی بسیج برای اصلاح امور

30 آبان 1400 ساعت 12:39

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: بسیج همواره یاری‌گر انقلاب و رهبری بوده و هر جایی که وجود آن نیاز بود مجهز شد، آموزش دید، به لحاظ روحی و جسمی تقویت شد و انسان مؤمن و باورمند به خدا تربیت کرد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در مراسم آزادسازی تعدادی از زندانیان معسرف اظهار کرد: جز مردم نمی‌توانند تداوم دهنده انقلاب، اصلاح کننده امور و جهت دهنده کارها باشند.
 
وی افزود: از همان ابتدا امام راحل با مردم باوری کارها را به وسیله مردم به پیش برد، انقلاب را به برکت مردم شکل داد، طاغوت را به برکت مردم بیرون کرد، دست استکبار را به برکت مردم از کشور کوتاه کرد و همین شیوه اکنون نیز از سوی مقام معظم رهبری ادامه دارد.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: زمانی با توجه به جمعیت حدود 36 میلیونی ایران بسیج 20 میلیونی تشکیل شد تا بیش از نیمی از جمعیت در صحنه باشند و اداره برنامه‌ها و کشور برعهده مردم باشد.
 
نکونام عنوان کرد: بسیج همواره یاری‌گر انقلاب و رهبری بوده و هر جایی که وجود آن نیاز بود مجهز شد، آموزش دید، به لحاظ روحی و جسمی تقویت شد و انسان مؤمن و باورمند به خدا تربیت کرد.
 
وی خاطرنشان کرد:  بسیج با تشکیل گروه‌های جهادی تلاش کرد، یار و یاری‌گر دولت‌ها، کمک حال مردم، یاری رسان درماندگان و... باشد.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: امروز شاهد پرده دیگری از اقدامات بسیج هستیم تا دل خانواده‌هایی که سرپرست آن‌ها در زندان است را شاد کند، خانواده‌هایی که به دلیل زندانی بودن سرپرست خود با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند.
 
نکونام بیان کرد: درست است که کمک‌های مادی به خانواده‌های زندانیان صورت می‌گیرد اما باید بدانیم که خانواده نیازمند عاطفه است، نباید با خلا نبود پدر یا مادر مواجه باشد.
 
وی تاکید کرد: زندانی را از زندان آزاد کردن، در روستاها کار جهادی انجام دادن، کار نظام را روان کردن و... عمل صالحی است که از سوی بسیج انجام می‌شود و در بهشت پاداش والایی دارد.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بندگی خدا یعنی در مقابل انواع توطئه‌های استکبار ایستادن و کوتاه نیامدن، عبادت که تنها نماز و رکوع و سجود نیست بلکه عبادت همان پرچم عدالتی است که به واسطه بسیج مستضعفین برافراشته می‌شود.
 
نکونام افزود: فقر انسان با نگاه مؤمنانه، با نماز جمعه و جماعت و... برطرف می‌شود و به انسان زیبایی می‌بخشد تا در اوج بدرخشد.
 
وی ادامه داد: فرصت‌های بسیاری در اختیار داریم ازجمله فرصت به اوج رسیدن، فرصت گره‌گشایی، خدمت، کار و... که به برکت انجام کارهای زیبا برای انسان فراهم شده است.
 
انتهای پیام/1031ج
 
 


کد مطلب: 49140

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49140/بسیج-همواره-یاری-گر-انقلاب-رهبری-حضور-گروه-های-جهادی-اصلاح-امور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir