کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

خدمت بی منت بسیجیان در گمنامی نانمدار/ هرجا که باری بر زمین مانده است بسیجیان در صحنه حاضرند

29 آبان 1400 ساعت 13:10

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: بسیجی بودن مقدم بر شغل است چراکه خدمت بی منت ان ها در گمنامی نامدار می شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری امروز در رزمایش اقتدار جهادگران اظهار کرد: تلاش های بسیجیان در همه زمینه ها از جمله محرومیت زدایی، بسیج سازندگی ، جامعه پزشکی و ...  که در همه زمینه های اجتماعی، اقتصادی، کارفرمایی، فعالیت کردند که جای قدردانی دارد.

وی تصریح کرد: امروز شاهد چهل و دومین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام هستیم یکی از فرمان هایی که بسیج در دوران خودش  داشته، تشکیل  42 هزار گروه جهادی است که در استان چهارمحال و بختیاری نیز بیش از یک هزار و 500 گروه جهادی در قالب های مختلف فعالیت ارزنده ای دارند.

اکبری با اشاره به اینکه بسیجیان ما همیشه در همه مسائل پیش رو و پیش قدم بوده اند گفت: در بحث مبارزه با ویروس منحوس کرونا بسیجیان ما در قالب طرح شهید سلیمانی خدمات ارزشمندی را ارائه داده اند و این خدمات دهی همچنان ادامه دارد.

وی افزود: گروه های جهادی ما در کمک به بیماران کرونایی، در قالب کمک های مومنانه که تا کنون 310 میلیارد کمک های نقدی و غیر نقدی جمع اوری و در بین افراد آسیب دیده از کرونا توزیع کرده اند.

اکبری خاطر نشان کرد: در بحث محرومیت زدایی و رسیدگی به نیازمندان بیش از 400 خانه توسط گروه های جهادی این استان ساخته و تحویل داده اند همچنین سه هزار و 200 سری جهیزیه کامل تهیه و به دست نیازمندان رسانده اند.

وی یکی دیگر از اقدامات بسیج را گروه های جهادی در قالب بسیج پزشکی و دام پزشکی عنوان کرد و گفت: این گروه های جهادی با حضور خود در مناطق محروم خدمات ارشمندی چون کمک به بیمارستان ها و درمانگاه ها، بحث تزریق واکسن و ... را انجام داده اند.

اکبری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بسیج پاره تن مردم است و جداپذیر نیست یادآور شد: هیچکس بسیج را برای خود شغل نمیداند و بسیجی بودن را مقدم بر شغل خود می داند.

وی با تاکید بر اینکه  بسیجی بودن عشق است و شغلی ندارد گفت: بسیجی مقدم بر شغل است چراکه خدمت بی منت ان ها در گمنامی نامدار می شوند .

اکبری با تاکید بر اینکه کارنامه شما بسیجیان درخشان است خاطر نشان کرد: توجه به فرمان امام راحل جز ضروریت کارهای بچه های بسیجی است و اگر توکل و توسل وجود داشته باشد قطعا با مشکل مواجه نخواهیم شد.

انتهای پیام/1020ج
 
 


کد مطلب: 49126

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49126/خدمت-بی-منت-بسیجیان-گمنامی-نانمدار-هرجا-باری-زمین-مانده-صحنه-حاضرند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir