کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه موقت شهر اردل:

بسيج در همه عرصه ها پيشگام است

29 آبان 1400 ساعت 12:13

سيد ياسين حسيني گفت:بسيج در همه عرصه هاي علمي،سياسي و اقتصادي پيشگام است و نقش تاثيرگذاري در اين عرصه ها دارد.


به گزارش جهانبين نيوز؛ حجت الاسلام سيد ياسين حسيني امام جمعه موقت شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي گفت: سفارش به تقوا، امري مهم است که در قرآن نيز 283 مرتبه به آن تاکيد شده است، چرا که تقوا توشه‌اي ارزشمند براي آخرت آدميان است و باعث سعادت‌مندي در دنيا و آخرت مي‌شود.

حسيني افزود:توجه به تقوا بسيار حائز اهميت است، چرا که پلکاني است براي ساير اعمال تا به در جه مقبوليت در پيشگاه خداوند برسند.


بسيج در همه عرصه ها پيشگام است

امام جمعه موقت شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن گراميداشت هفته بسيج  با اشاره به اين که بسيج بزرگ‌ترين ابتکار امام راحل بود افزود: بسيج با محوريت استفاده از توان مردمي در مسير انقلاب اسلامي ايجاد شده است.

حسيني افزود:بسيج تشکلي مذهبي، مکتبي، ولايي، انقلابي، همزاد و همراه انقلاب و برخواسته از بين مردم، با آنان و براي آحاد جامعه است.

وي بيان کرد:بسيج در همه عرصه هاي علمي،سياسي و اقتصادي پيشگام است و نقش تاثيرگذاري در اين عرصه ها دارد.

امام جمعه موقت شهرر اردل ادامه داد: امام راحل با درک صحيح از آينده و مخاطرات انقلاب و نظام جمهوري اسلامي، فرمان تاسيس بسيج مستضعفين را صادر کرد و اين نهاد نوپا در اولين سال هاي تشکيل خود در جنگ تحميلي به عنوان بزرگترين آزمون خود، سربلند بيرون آمد و کارنامه درخشاني از خود برجاي گذاشت.

انتهاي پيام/570ه
 


کد مطلب: 49114

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49114/بسيج-همه-عرصه-پيشگام

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir