کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دلم میسوزد از باغی که میسوزد ز بی آبی;

بگذارید استاندار براساس شاخص های مدیریتی بیانیه گام دوم انقلاب انتخاب شود

27 آبان 1400 ساعت 8:23

بگذارید استاندار براساس شاخص های مدیریتی بیانیه گام دوم انقلاب انتخاب گردد، علت پسرفت این استان صرفا حاصل تفکرات انحصار طلبی یک سری افراد خاص بوده که همچنان گریبان گیر مردم این استان است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ می گویند پول پول می آورد و خواب، خواب. اما من می گویم محرومیت، محرومیت می آورد و بی مسئولیتی، فقر و فساد.

 
و امروز در صحنه سیاست هم شاهد این امر هستیم، امروز با وجود هزاران مشکل و مانع و هزاران بحران در این استان اما متاسفانه نظر و توجهی برای بهبود انگار وجود ندارد.
 
نمی توانیم بگوییم از لطف جوانان گام اول انقلاب (پیرغلامان سیاست استان) عرصه سیاست است یا از لطف و اهتمام مجریان ملی.
 
وقتی در همه استانها، با تلاش و پیگیری و همت دلسوزان اُستانشان با اتحاد و همدلی مجری استانی منصوب می شود قطعا سایر فرآیندها هم به ترتیب زمانی ادامه پیدا می کند و ما هنوز اندر خم یک گوشه ایم و این است فرق توسعه یافتگی و پسرفت در برخی از استانها.
 
اینجا امید بهبود اوضاع شاید کمی سخت تر از سخت متصور بشود و نمی دانم که این زمان تفکر و اندیشه برای رسیدن به توافق جمعی و یا رسیدن به زمانی که باید توجه و نظری خاص به این استان بشود کی خواهد رسید...
 
مشکل کجاست و علت چیست؟
 
آیا آزموده را آزمودن خطا نیست؟
 
 
اصلا اینکه در بیکاری رتبه اول هستیم و در سایر امور و شاخص های رشد و پیشرفت آخر، به کنار. اینکه امروز منابع طبیعی و انسانی هم با گذر زمان در حال فنا و نابودی است هم به کنار. کاش برای نشان دادن خودی از خودهایمان و یا درایت و تجربه پیرکاران عرصه سیاست گام بر می داشتیم، اینکه چه کسی پاسخگو است هم به کنار، چون کسی نیست.
 
اما کاش بیندیشیم که مردم چهارمحال و بختیاری انسان هستند و لایق خیلی از نعمت ها.
 
انسان هستند و لایق بهترین ها.
 
انسان هستند و در خیلی از عرصه های جهاد و مقاومت پیش گام و پیش قدم.
 
لطفا اندکی تدبر و اندکی همدلی، صرفا برای خدا
 
استان چهارمحال و بختیاری به یک استاندار کار بلد، با تجربه، دلسوز و متخصص نیاز دارد نه به یک استانداری که شالوده فکری چند نفر از افراد خاص این استان باشد. مگر نه اینکه ۴۲ سال مدیریت این استان براساس ائتلاف و القای دیدگاههای چپ و راست بوده، پس کو پیشرفت؟ کو ترقی؟ کو رضایت؟!!!
 
بگذارید استاندار براساس شایسته سالاری، اقتدار، عدم حزب گرایی و جناحی برای خدمت به جامعه و چشم انداز توسعه استان انتخاب گردد، و یا اصلا نه بخاطر مردم، بخاطر خدا و آخرت در انتخاب یک استاندار نخبه قدم برداریم، این استان در بام ایران در چاه بیکاری، در قعر مشکلات و در تشنگی مدیران متخصص در حال کشیدن نفس هایی ضعیف است.

نریمان شیوندی فعال سیاسی

انتهای پیام/۱۰۲۰ج


کد مطلب: 49104

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49104/بگذارید-استاندار-براساس-شاخص-های-مدیریتی-بیانیه-گام-دوم-انقلاب-انتخاب-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir