کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم شهرستان شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی:

مهم ترین اقدام کمیسیون فرهنگی مجلس، اجرای طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده است

22 مهر 1400 ساعت 9:21

نماینده مردم شهرستان شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از سال گذشته اولویت های کاری خود را مشخص کرد، گفت:  طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده یکی از مهم ترین برنامه های این کمیسیون است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ احمد راستینه نماینده مردم شهرستان شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری که با حضور ریاست و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تشکیل شد؛ اظهار کرد: این استان افتخارات بسیاری در تاریخ خود دارد، 2400 شهید دفاع مقدس، سرافرازی تیپ قمر بنی هاشم (ع)، رشادت های مدافعان حرم، روستای نمونه ایثار و شهادت، هنرمندان و فعالان برجسته فرهنگی و... گواه این مهم است.

وی با اشاره به اینکه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از سال گذشته اولویت های کاری خود را مشخص کرد، افزود: طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده یکی از مهم ترین برنامه های این کمیسیون است.
 
نماینده مردم شهرستان شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این دومین سفر کمیسیون فرهنگی مجلس بعد از سفر به مشهد مقدس است که به چهارمحال و بختیاری صورت گرفت، ادامه داد: امید است این حرکت فرهنگی موجبات شناخت بهتر از ظرفیت  های این استان باشد و در حد توان و مصوبات کمیسیون، نواقص فرهنگی استان رفع شود.
 
راستینه عنوان کرد: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری چند سالی است کار شبهه زدایی دینی و تقویت مبانی را در دستور کار قرار دارد که به جهت رفع شبهات جوانان بسیار راه گشا بود.
 
انتهای پیام/۱٠۳۱


کد مطلب: 48839

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/48839/مهم-ترین-اقدام-کمیسیون-فرهنگی-مجلس-اجرای-طرح-جوانی-جمعیت-حمایت-خانواده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir