کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور مسؤولان استانی؛

درمانگاه عمومی خیری فروغی در شهرکرد افتتاح شد

19 مهر 1400 ساعت 15:51

درمانگاه عمومی فروغی احداث شده از سوی خیر نیک اندیش ضامن فروغی امروز با حضور مسؤولان استان در شهرکرد افتتاح شد.


به گزارش جهانبین نیوز; درمانگاه عمومی فروغی احداث شده از سوی خیر نیک اندیش ضامن فروغی امروز با حضور مسؤولان استان در شهرکرد افتتاح شد. 

بنا بر خواسته خیر سازنده این درمانگاه مقرر شد 10 درصد درمانگاه وقف بیماران بی بضاعت که بعضا از سوی ارگان های مختلف معرفی می شوند،  باشد. 
 
درمانگاه فروغی در 3 هزار  و 200 متر زیربنا و در هشت طبقه ساخته شده که 6 طبقه آن درمانی است، این درمانگاه شامل دو بخش درمانگاه عمومی و آزمایشگاه و 40 مطب خصوصی بوده که مطب ها به زودی تکمیل و به بهره برداری می رسند.
 
در فاز اول درمانگاه عمومی و آزمایشگاه 22 نفر مشغول به کار شدند.
 
در ابتدای این نشست عبدالعی ارژنگ فرماندار شهرستان شهرکرد،  اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری قبل از انقلاب از محرومیت بسیاری برخوردار بود اما در 40 سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد اقدامات مؤثری در جهت رفع محرومیت در این استان انجام گرفته است. 
 
وی افزود: اگرچه در حوزه درمان هم تحولات چشمگیری  در چهارمحال و بختیاری صورت گرفته اما همچنان استان در این حوزه نیازمند اقدامات بیشتر است. 
 
فرماندار شهرستان شهرکرد ادامه داد: در بخش درمان بیمارانی از استان های دیگر به این استان سفر می کنند تا از ظرفیت درمانی موجود در استان بهره مند شوند. 
 

در انتهای این افتتاحیه نیز اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: برای آنکه دستگاه های حاکمیتی از حمایت مردم برخوردار شوند باید موانع و مشکلات را از مقابل مردم برداریم. 
 
وی افزود: اینکه نیت فردی حتی با هدف کسب سود و درآمد کمک به مردم باشد بسیار ارزشمند است. 
 
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این استان برخی سنگ اندازی ها بیشتر از گره گشایی ها است، مدیران بعضا از بیم شایعات جرات اقدام ندارند، بنابراین باید به آن ها اجازه و شجاعت دهیم تا دستشان برای خدمت باز باشد. 
 
عباسی عنوان کرد: وظیفه مقامات دولتی و استانی حمایت از سرمایه گذار در هر بخشی به ویژه در حوزه سلامت است. 
 
وی خاطرنشان کرد:  طی چند سال اخیر تخت های بیمارستانی در چهارمحال و بختیاری رشد چشمگیری داشته است و این موضوع در بحث بیماری کرونا نمود بسیاری داشت، اگر نبود امکانات بخش خصوصی قطعا در مهار بیماری به مشکل برمی خوردیم. 
 
انتهای پیام/۱٠۳۱ج


کد مطلب: 48812

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/48812/درمانگاه-عمومی-خیری-فروغی-شهرکرد-افتتاح

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir