کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهرستان لردگان:

روحيه مطالبه‌گري مردم بايد افزايش يابد

18 مهر 1400 ساعت 9:14

امام جمعه لردگان گفت: مردم باید مطالبه‌گری صحیح و اصولی داشته باشند و ائمه جمعه و جماعت  نیز وظیفه دارند مسئولین را جهت پیگیری مطالبات مردم دعوت نمایند تا با همدلی و همکاری مردم و مسئولین مشکلات حل شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین یدالله رحمانی امام جمعه شهرستان لردگان در جمع هیات امنا و مردم و اهالی محله حاجی آباد اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت انقلابی، امید به بهبود شرایط در سراسر کشور و به‌خصوص در مناطق محروم افزایش چشمگیری یافته است و قطعا با کنار رفتن بخشی از بدنه دولت قبل و روی کار آمدن افراد انقلابی با روحیه جهادی بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

 وی افزود: یکی از اهداف انقلاب اسلامی محرومیت زدایی و رسیدگی به مناطق محروم بود، اگرچه در محله حاجی آباد شهر لردگان مشکلاتی از قبیل کمبود آب، عدم آسفالت کوچه و معابر، مشکلات فرهنگی وجود دارد و ضرورت داشت طی این سال ها چنین مسائلی که هزینه چندانی ندارند به راحتی در سطح شهرستان حل می شدند، در حالی که به دلیل کم کاری عده ای با انباشت مشکلات رو به رو هستیم که ان شالله با حضور نیروهای انقلابی در میدان قابل حل هستند.

امام جمعه لردگان ضمن تقدیر از عملکرد سپاه و بسیج در خصوص شناسایی و برطرف کردن برخی از مشکلات اجتماعی در این محله با اشاره به جمله امام (ره)، که فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود گفت: سپاه و بسیج شهرستان لردگان الحمدالله در همه زمینه ها به ویژه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و عمرانی کارنامه خوب و مثبتی دارد به ویژه که بارها شاهد حضور میدانی سپاه و بسیج در شرایط بحرانی مثل زلزله، سیل و... بودیم که نشان از روحیه انقلابی و جهادی این عزیزان است که با هزینه های خیلی اندک و با اتکا بر توان بسیجیان و گروهای جهادی خیلی از مشکلات مردم را مرتفع ساختند.

 وی اظهار داشت: همه کارها باید با محوریت مسجد باشد، چرا که پیامبر اسلام (ص)  مسجد را محور تمام برنامه های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی  قرار دادند و در دهه ۶۰  شاهد بودیم که مسجد محور تمام امور بود، در مسجد شورا تشکیل می شد و در همین‌مساجد مشکلات مناطق و محله ها بررسی و با همدلی شورا و اهالی حل می شدند برای نمونه شروع نام نویسی جبهه  از مساجد بود و مسجد سنگر مستحکم ملت انقلابی ایران بود و هست لذا مردم شهرستان نیز باید تمام کارهای خود را با محوریت مسجد قرار دهند.

رحمانی در پایان تاکید کرد: مردم باید فرهنگ مطالبه گری داشته باشند، مردم باید مطالبه گری صحیح و اصولی را بدانند و البته ائمه جمعه و جماعت  نیز وظیفه دارند مسئولین را جهت پیگیری مطالبات مردم دعوت نمایند تا با همدلی و همکاری مردم و مسئولین چنین مشکلاتی که سال ها گریبانگیر اهالی محترم حاجی آباد و سایر نقاط شهرستان شده است حل شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 48791

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/48791/روحيه-مطالبه-گري-مردم-بايد-افزايش-يابد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir