کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در پی بازگشایی مدارس؛

آغاز اجرای طرح واکسیناسیون کووید ۱۹ دانش آموزان بالاتر از 12 سال

18 مهر 1400 ساعت 8:26

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای طرح واکسیناسیون کووید 19 دانش‌آموزان بالاتر از 12 سال مشغول به تحصیل در دوره اول و دوم متوسطه شروع شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛  فرحناز قائد امینی مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: با  اجرای طرح واکسیناسیون کووید 19 دانش‌آموزان بالای 12 سال، کلیه دانش آموزان متوسطه اول و دوم دختر و پسر می توانند با در دست داشتن شناسنامه و به همراه یکی از والدین به مراکز و پایگاه های شهر یا روستای محل سکونت خود  مراجعه و واکسن را دریافت نمایند.
 
 وی تصریح کرد:  لازم است  مدیران  مدارس نسبت به اطلاع رسانی به دانش آموزان و اولیا آنها از هر طریق ممکن از جمله  فضای مجازی، تماس با اولیا ،  شبکه شاد و ...جهت انجام واکسیناسیون دانش آموزان اقدام  لازم را به عمل آورند.
 
 قائد امینی خاطر نشان کرد:  دانش آموزانی که از طریق سامانه  بهداشتsalamat.gov.ir نسبت به اخذ نوبت اقدام نموده اند ، نسبت به انجام واکسیناسیون در تاریخ مشخص شده اقدام نمایند .
 
وی افزود:  از آنجا که باز گشایی مدارس سیاست تاکیدی آموزش و پرورش و واکسیناسیون دانش آموزان لازمه حضور ایشان در مدارس است لذا برنامه ریزی و پیگیری جدی برای  تحقق این امر مورد تاکید وزارت آموزش‌‌و‌پرورش می‌باشد  .
 
قائدامینی یادآور شد:  علاوه بر مراکز واکسیناسیون  شهری و روستایی ، پایگاه های تجمیعی  ویژه دانش آموزان در محل هنرستان شهید حقیقی و هنرستان کوثر در شهرکرد، و درمانگاه فرهنگیان بروجن از 15 لغایت 20 مهر 1400 همه روزه  از ساعت ۸ لغایت ۱۸ آماده ارائه خدمات واکسیناسیون به دانش آموزان می باشد .
 
انتهای پیام/۱٠۲٠ج


کد مطلب: 48790

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/48790/آغاز-اجرای-طرح-واکسیناسیون-کووید-۱۹-دانش-آموزان-بالاتر-12-سال

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir