کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قائم مقام شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری;

زلزله کوهرنگ به تاسیسات آبرسانی خسارت وارد کرد

12 مهر 1400 ساعت 14:52

قائم مقام شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری از منطقه از وارد شدن خسارت گسترده تاسیسات آبرسانی خبر داد.


سهراب بهرامی قائم مقام شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز; اظهار کرد: در بررسی‌های اولیه صورت گرفته از تاسیسات آب و فاضلاب شهرستان کوهرنگ علاوه تخریب ساختمان‌ها و ترک برداشتن ابنیه قطع آب آشامیدنی روستای مورز هم گزارش شده است.

 
 وی در تشریح خسارت‌های وارد شده به تاسیسات آبرسانی افزود: ساختمان ایستگاه کلرزنی شهر چلگرد و دیوارهای دو ساختمان اداری ترک برداشته است، همچنین تاسیسات مجتمع دشت زرین و ایستگاه‌های پمپاژ نصیرآباد، صالح‌آباد و ...با مشکل مواجه شده است.
 
قائم مقام شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: تخریب خط انتقال مجتمع آبرسانی بازفت بر اثر ریزش کوه؛ افت سطح آب در چشمه دزداران ؛ خسارت به مخزن روستای سرآقاسید و تخریب ایستگاه‌های پمپاژ سیلگاه و غلام آباد از جمله آسیب‌های وارد شده است.
 
 بهرامی افزود: در زلزله‌های با ریشتر بالا معمولا آب چشمه‌ها تغییر مسیر می‌ دهند و با توجه به لرزش‌هایی که اتفاق افتاده چشمه تأمین کننده آب روستا های مازه رشته و باغ چندار جابجا شده. 
 
وی گفت: سه تیم تاسیسات درحال رفع مشکلات آبرسانی بوجود آمده هستند و تیم ارزیابی هم تشکیل و برای انجام بررسی‌های دقیق از خسارات وارده به تاسیسات، شبکه‌ها و منابع تامین آب به مناطق مختلف شهرستان کوهرنگ اعزام شدند.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج


کد مطلب: 48759

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/48759/زلزله-کوهرنگ-تاسیسات-آبرسانی-خسارت-وارد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir