کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در اولين روز از هفته وقف:

نيکوکار لردگاني باغ گردوي خود را وقف ايتام بي‌بضاعت کرد

12 مهر 1400 ساعت 9:15

مدير اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان لردگان گفت: نيکوکاران اين شهرستان باغ گردوي خود را وقف ايتام بي‌بضاعت شهرستان لردگان کرد که ارزش آن بيش از ده ميليارد ريال است.


عليرضا محمدي صبح امروز دوشنبه در اولين روز از هفته وقف در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار داشت: باغ گردوي حاج غلامرضا و حاج مسعود همتيان واقفان خيرانديش بخش فلارد از توابه شهرستان لردگان دو هزارمتر مربع وسعت دارد.

وي با بيان اينکه اين سومين وقف شهرستان لردگان در سال جاري است خاطرنشان کرد: نخستين موقوفات توسط وراث مرحوم حاج حمزعلي وييسي  به مساحت 200 متر مربع به ارزش تقريبي پنج ميليارد ريال به نيت پايگاه اورژانس 115 در روستاي برآفتاب ميلاس و دومين موقوفه يک قطعه زمين کشاورزي به مساحت 15 هزار متر مربع به ارزش 12 ميليارد ريال  توسط عين الله رستمي در منطقه فلارد به نيت خيرات و تهيه جهيزيه زوج هاي بي بضاعت به ثبت رسيده است.

مدير اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان لردگان با قدرداني از واقفان در اين امر خير و خداپسندانه گفت: توصيه مي شود واقفان موقوفات را در زمينه هاي ازدواج، قرآن، کمک به معلولان، ايتام، دانش آموزان نيازمند و آزادي زندانيان جرائم غيرعمد و ...  هزينه کنند.

محمدي تصريح کرد: با توجه به شيوع کرونا و شرايط اقتصادي حاکم بر جامعه، مردم همچنان در کمک به کارهاي خير و خداپسندانه پيشگام هستند و گام هاي بزرگ تري در اين زمينه بر خواهند داشت.

اينک تعداد کل رقبات اين شهرستان 683 مورد، 567 موقوفه مسجد و حسينه ، بقاع متبرکه 43  و تعداد موقوفات 43 مورد است.

انتهاي پيام /630 ل


کد مطلب: 48753

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/48753/نيکوکار-لردگاني-باغ-گردوي-خود-وقف-ايتام-بي-بضاعت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir