کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره مهندسی و مطالعات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری:

آلودگی زیست محیطی میراث شوم باقی مانده از انسان‌ها/ دود آلودگی‌های محیط زیست در چشم جامعه بشری

3 مهر 1400 ساعت 12:14

رئیس اداره مهندسی و مطالعات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: آلودگی محیط زیست پدیده‌ای است که انسان‌ها با دست خود آن را ایجاد کردند و حالا پیامد این پدیده گریبانگیر خود آن‌ها شده است.


فرزاد رضازاده رئیس اداره مهندسی و مطالعات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: آلودگی محیط زیست پدیده‌ای است که انسان‌ها با دست خود آن را ایجاد کردند و حالا پیامد این پدیده گریبانگیر خود آن‌ها شده است.

 وی افزود: همه موجودات زنده برای اینکه بتوانند بقای خود را حفظ کنند نیازمند سه ترکیب اصلی و مهم آب، اکسیژن و مواد اولیه احتیاج دارند.

رئیس اداره مهندسی و مطالعات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دستکاری در هر کدام از ترکیبات ذکر شده در بالا را آلودگی می‌نامند، در واقع آلودگی اضافه کردن مواد جدیدی به این ترکیبات است که آن‌ها از چرخه استفاده خارج می‌کند.

رضازاده عنوان کرد: انسان باید سعی کند در محیط زندگی‌اش به‌گونه‌ای رفتار کند که پیرامونش عاری از هر نوع آلودگی باشد، و از رساندن آلودگی به این ترکیبات حیاتی جلوگیری کند.

وی خاطرنشان کرد: حفظ محیط زندگی درواقع همان حفظ سلامتی خود انسان است.

انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 48685

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/48685/آلودگی-زیست-محیطی-میراث-شوم-باقی-مانده-انسان-ها-دود-آلودگی-های-محیط-چشم-جامعه-بشری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir