کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری:

هفته دفاع مقدس سند افتخار ملت ایران است

30 شهريور 1400 ساعت 13:04

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: رزمندگان در دفاع مقدست توانستند با ایستادگی، استکبار جهانی را به زانو درآوردند از همین رو است که از هفته دفاع مقدس به عنوان سند افتخار ملت ایران یاد می‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت در دانشگاه شهرکرد، اظهار کرد: کی از ضروریات امروز ایرن است که ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس را به نسل‌های آینده کشور انتقال دهیم.

وی افزود: یکی از وظایف مهم دستگاه‌های اجرایی و نهادهای متولی امور فرهنگی باید زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل‌های اینده باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: رشادت‌ها، مجاهدت‌ها، جان‌‌فشانی‌ها و از خودگذشتگی شهداء، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده‌های آنان نباید صرفا به این دلیل که در کشور مشکلاتی وجود دارد از یاد‌ها برود.

مردانی با اشاره به اینکه در آستانه ایام اربعین سرور و سالار شهیدان قرار داریم، تاکید کرد: ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس در مسیر عاشورای حسینی و نهضت آن که همان اخلاق، ایثار، شهادت و فداکاری است، قدم برداشت.

وی بیان کرد: رزمندگان در دفاع مقدست توانستند با ایستادگی، استکبار جهانی را به زانو درآوردند از همین رو است که از هفته دفاع مقدس به عنوان سند افتخار ملت ایران یاد می‌شود.

انتهای پیام/1031ج
 
 


کد مطلب: 48644

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/48644/هفته-دفاع-مقدس-سند-افتخار-ملت-ایران

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir