کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهرستان لردگان:

وجود بابرکت شهدا براي ملت ما پشتوانه و براي نظام اسلامي مايه اقتدار است

26 شهريور 1400 ساعت 15:26

امام جمعه لردگان با گراميداشت هفته دفاع مقدس افزودند: هشت سال جنگ تحميلي الهام بخش نسل‌هاي آينده خواهد بود که ملت ايران در آن دوران در مقابل ابرجنابتکاران ايستادند و از آب، خاک، ناموس و هستي نظام دفاع کردند


به گزارش خبرنگار  جهانبین نیوز،  حجت الاسلام يدالله رحماني امام جمعه شهرستان لردگان در نماز جمعه اين هفته ضمن رعايت تقوا الهي گفت: تقوا سپري است براي مسلمانان که از اسلام دفاع کنند و اينکه تسليم غير خدا نشويم، تقوا يکي از الطاف و نعمت هاي پرورگار متعال است که به انسان ارزني شد تا او را کمک کند در عبادت .

امام جمعه لردگان با گراميداشت هفته دفاع مقدس افزودند: هشت سال جنگ تحميلي الهام بخش نسل‌هاي آينده خواهد بود که ملت ايران در آن دوران در مقابل ابرجنابتکاران ايستادند و از آب، خاک، ناموس و هستي نظام دفاع کردند.

رحماني گفت: ما آغاز گر جنگ نبوديم، اگر چه اعتقادي براي مجامع بين المللي نداريم اما همين مجامع بي آبروي سازمان بين الملل اعتراف کردند که صدام متجاوز است و ايران از خودش دفاع کرد .
خطيب جمعه لردگان تصريح کرد: وجود بابرکت شهدا براي ملت ما پشتوانه و براي نظام اسلامي مايه اقتدار است و شهداي ما آگاهانه به ميدان جنگ رفتند .

حجت الاسلام  رحماني اظهار داشت: مسير حرکت در راستاي ارزش هاي شهدا بايد پررهرو باشد و بايد قدردان جانفشاني شهدا باشيم.

وي با اشاره به يکم مهر ماه آغاز سال تحصيلي گفت: ما بايد حس مسئوليت اجتماعي را در حد توان خود تقويت کنيم و با توجه به بازگشايي مدارس، اين احساس را به سمت حمايت از دانش آموزان بي بضاعت متمرکز کنيم.

امام جمعه لردگان در پايان از کارکانان کميته امداد شهرستان لردگان در خصوص سرکشي ها  و کمک هايي از جمله تامين  لوازم التحرير و مايحتاج اوليه دانش آموزان بي بضاعت داشتند تقدير و تشکر نمودند .
 
انتهاي پيام/630 ل
 


کد مطلب: 48600

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/48600/وجود-بابرکت-شهدا-براي-ملت-پشتوانه-نظام-اسلامي-مايه-اقتدار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir