کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطیب نماز جمعه شهرکرد

مسئولان امر برای واکسینه کردن جامعه در تلاش‌ هستند/دستورالعمل‌ها و مراقبت‌های بهداشتی هم‌چنان باید رعایت شود

19 شهريور 1400 ساعت 15:06

خطیب نماز جمعه شهرکرد گفت: خوشبختانه مسئولان امر برای واکسینه کردن جامعه در تلاش‌ هستند،در شرایط کنونی باید دستورالعمل‌ها و مراقبت‌های بهداشتی هم‌چنان رعایت شود، نباید فراز و نشیب‌های موجود افراد را فریب دهد و تصور کنیم که کرونا تمام شده، بلکه لازم است از لحاظ اخلاقی و ایمانی نسبت به رعایت دستورالعمل‌ها اهتمام داشته باشیم.


 به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در  خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد با اشاره به شرایط کرونایی حاکم در جامعه، اظهار کرد: در شرایط کنونی باید دستورالعمل‌ها و مراقبت‌های بهداشتی هم‌چنان رعایت شود، نباید فراز و نشیب‌های موجود افراد را فریب دهد و تصور کنیم که کرونا تمام شده، بلکه لازم است از لحاظ اخلاقی و ایمانی نسبت به رعایت دستورالعمل‌ها اهتمام داشته باشیم.

امام جمعه شهرکرد افزود: خوشبختانه مسئولان امر برای واکسینه کردن جامعه در تلاش‌ هستند، بنابراین باید این امر به کمک گروه‌های جهادی و بسیجی قوت پیدا کند، همچنین مصلی شهرکرد برای تبدیل شدن به پایگاه واکسیناسیون آماده است، گرچه مقدمات لازم فراهم شده که در صورت لزوم این امر انجام خواهد شد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه هیچ گزینه‌ای برای انتخاب مدیران اجرایی استان مدنظر بنده نیست و ضرورتی از این حیث وجود ندارد، گفت: امید است هر چه سریع‌تر شاهد ثبات مدیریتی و به‌دنبال آن اقدام و عمل انقلابی و حرکت به سمت تعالی را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه دغدغه فعالان چهارمحال و بختیاری برای بحث انتخاب مدیران به‌جا و ستودنی است، تصریح کرد: گزینه‌های متعدد، حاکی از دغدغه، برای آینده استان است که انتظار می‌رود، بعد از انتخاب توسط دولت، همه حرف‌ها کنار گذاشته شود و با کمک همگان و با وحدت امور کلان و ضرورت‌های بر زمین مانده دنبال شود، همچنین فضای استان از مطالبه‌گری صرف، به فضای خدمت و مدیریت جهادی تبدیل شود.

وی با اشاره به شهادت حضرت رقیه(س) در پنجم صفر، تصریح کرد: مصیبت این بانو بعد از سختی‌های دوران شام، از بدترین مصائب کربلا برای اسرا محسوب می‌شود.

نکونام به هفتم صفر شهادت امام حسن مجتبی(ع) اشاره کرد و گفت: امامی مجاهد، مظلوم و مقاوم که درس عبرتی است برای بشریت که به امام خود ستم نکنند، در حقیقت درسی که می‌توان از این امام بزرگوار گرفت امام‌محوری در هر زمان و مقطعی است که امام زمان(عج) و نائب او هیچ‌گاه تنها نماند و همواره مورد اعتماد مردم باشد.

وی با اشاره به فرار شش اسیر از زندان‌های به ظاهر امنیتی صهیونیست‌ها، خاطرنشان کرد: این امر نتیجه‌ای جز رسوایی صهیونیست‌ها نبوده که امید است جهان بشری به زودی شاهد نابودی صهیونیست‌ها باشد.

انتهای پیام /1027ج
 
 
 


کد مطلب: 48539

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/48539/مسئولان-امر-واکسینه-کردن-جامعه-تلاش-هستند-دستورالعمل-ها-مراقبت-های-بهداشتی-هم-چنان-باید-رعایت-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir