کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یک کارشناس سیاسی مطرح کرد:

رئیس جمهور برای وعده هایی که می دهد وقت تعیین کند/ زمان جلو اقدامات مخربانه جریانات مقابل دولت را می گیرد

16 شهريور 1400 ساعت 11:51

مجید صالحی فر گفت: پیشنهاد من و جمعی از اساتید حوزه سیاسی در کشور به دولت جدید و رئیس جمهور این است که برای وعده هایی که می دهند زمان تعیین کنند، آقای رئیسی واکسیناسیون و معیشت مردم را در اولویت اعلام کرده اند ولی می بایست زمانی مشخص کنند،می توان با تعیین زمان جلوی این دست از اقدامات مخربانه جریانات مقابل دولت را گرفت.


مجتبی صالحی فر کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛در مورد سناریو های جریان مقابل دولت عنوان کرد: دولت جدید در شرایطی شروع بکار کرد که مردم تشنه کار و تشنه دیدن مسئولین هستند،مردم در مدت هشت سال رئیس جمهوری را دیدند که فقط از پشت تلویزیون و رسانه ها با آنها صحبت کرده است.

وی افزود :وقتی که رئیس جمهور به زور رسانه ها و شخصیت های عالی نظام در مناطق زلزله زده از ماشین پیاده نشد،مردم دیدند رئیس جمهور با نظر سنجی و دیدن آنها از پشت شیشه ماشین شادی و غم آنها را اندازه گیری می کند.

کارشناس سیاسی استان بیان کرد:در این شرایط قالب مردم پذیرفتن که بایستی در مبنای دموکراسی پای صندوق های رای حضور پیدا کنند،این دموکراسی و حضور مردم یک معنی داشت آن هم اینکه مردم مشکلات عدیده ای دارند و خواهان تقویت نظام هستند و چاره ای جز حضور در پای صندوق های رای ندیدند.

 صالحی فر با اشاره به شایعه ایجاد تفرقه بین کابینه دولت در فضای مجازی و رسانه ای ابراز کرد: مردم به شعارها و به رفتار گذشته همچون قاطع بودن،جهادی بودن و حضور در بین مردم داشتن به عملکرد گذشته ی آقای رئیسی رای دادند ، بدیهی است که احزاب و جریان هایی که امروز خودشان این کار را انجام نداده اند و خودشان را حذف شده ریاست مملکت می بینند به مقابله با دولت بپردازند.

صالحی فر در خصوص امید آفرینی برای مردم تصریح کرد: نیروهای انقلابی ، جریان ها و تریبون های نماز جمعه،سخنرانان و اساتید که در فضای مجازی و رسانه ها  باید به میدان بیایند و هشت سال حرفی که زده نشد را امروز در هشت ماه کار شروع کار اجرایی دولت تا حصول نتیجه به مردم بگویند.

کارشناس سیاسی استان افزود: در مورد سفر های استانی رئیس جمهور بعضا اشخاصی آن را اقدام پوپولیستی دانسته که باعث عوام فریبی می شود،اما خواسته مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) بود که در بین مردم حضور داشته باشید که این موضوع برای مردم بارقه ی امید ایجاد می کند.

وی با توجه به دیدار های آقای رئیس جمهور در خوزستان افزود:یکی از موارد بسیار روشن و بدون حاشیه این سفر های استانی آقای رئیسی،  مردی بود که در خوزستان شب گذشته اش همسر خود را از داده بود ولی در مقابل رئیس جمهور ایستاد و براحتی گلایه خود را بیان کرد، آیا چنین اتفاقاتی در سالهای گذشته اتفاق می افتاد؟!

وی در راستای جریان امید آفرینی با اشاره به سابقه ی اجرایی رئیس مجلس در ریاست شهرداری تهران عنوان کرد: آقای قالیباف در زمان ریاست شهرداری تهران برای اجرای پروژه های سازمانی زمان تعیین می کرد و سر موعد این طرح ها اجرایی می شد،پیشنهاد من و جمعی از اساتید حوزه سیاسی در کشور به دولت جدید و رئیس جمهور این است که برای وعده هایی که می دهند زمان تعیین کنند، آقای رئیسی واکسیناسیون و معیشت مردم را در اولویت اعلام کرده اند ولی می بایست زمانی مشخص کنند،می توان با تعیین زمان جلوی این دست از اقدامات مخربانه جریانات مقابل دولت را گرفت.

انتهای پیام /1030 ج


کد مطلب: 48505

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/48505/رئیس-جمهور-وعده-هایی-می-دهد-وقت-تعیین-کند-زمان-جلو-اقدامات-مخربانه-جریانات-مقابل-دولت-گیرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir