کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهرستان لردگان؛

هيچ کوتاهي از طرف مسئولين پذيرفته نيست

9 شهريور 1400 ساعت 8:48

حجت الاسلام رحماني گفت: 28 سال جريان هايي در کشور ايران عزيز حاکم بودند که نسبت به مسئوليت هاي خود کوتاهي کردند، اما امروز دولتي مردمي و مجلس انقلابي در راس است که براي خدمت به مردم تلاش کنند، اگر کوتاهي از سوي مسئولين صورت بگيرد ما از مردم حمايت خواهيم کرد.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام رحمانی گفت: سرزمين وقتي پاک شد به اذن پروردگارعالم ميوه طيب هم مي دهد، امروز مردم، جوانان، دولت مردان، نمايندگان انقلابي که حاکم بر ايران اسلامي هستند ميوه پاک انقلاب هستند که به خون پاک شهدا از ستم رژيم شاهي پاک شد.

وي افزود: خدا را شاکرم که امروز در بين مردم لردگان که به صفا، صداقت، مردانگي معروف هستند، سرزميني که در دوران دفاع مقدس با مردانگي با پاي پياده عازم جبهه هاي جنگ شدند تا پيام بزرگ مقاومت و ايستادگي را به دنيا بدهند، البته اين ريشه در معرفت اين شهر دارد زيرا لردگان شهر شيخ پياده شيخ زاهد، عارف و عابد شيخ عبدالله نجفي بختياري است و اين به برکت تلاش مجاهدانه آن عالم بزرگوار و سايرين بوده است.
 
رحماني اظهار داشت: نهاد امامت جمعه، نهاد وحدت و انسجام است، همه بايد بدانند که در اين شهر نبايد هيچ اختلافي وجود داشته باشد، اگر روزي مي گفتيم دولت 30 سال در اختيار نااهلان بوده اما امروز ديگر نمي توان اين را گفت زيرا يک دولت مردمي و مجلس انقلابي در راس کار است که همه تلاش آنها خدمت به مردم است، به ويژه آقاي رئيسي که بهشتي ديگري است.

امام جمعه لردگان گفت: انقلابي ترين مجلس پس از انقلاب همين مجلس کنوني است و يا پاک ترين قوه قضائيه فعلي است، مسئوليني در راس کار خواهند آمد که تنها هدف آنها خدمت به مردم است.

حجت الاسلام رحماني بيان داشت: لردگان قديمي ترين شهر استان چهارمحال و بختياري است در حالي که بي امکانات ترين شهرستان است، در واقع نمي توان به آن شهر گفت، امروز وقت خواب نيست، هيچ کوتاهي قابل قبول نيست، همه مسئولين بايد شبانه روزي تلاش کنند، از طرفي مردم هم بايد همکاري و سرمايه داران در شهر خود سرمايه گذاري کنند.
 
وي تصريح کرد: 28 سال جريان هايي در اين کشور حاکم بودند که نسبت به مسئوليت هاي خود کوتاهي کردند اما امروز دولتي مردمي در راس است که براي خدمت به مردم تلاش کنند و از طرفي ائمه جمعه  نيز کاملا در طرف مردم قرار دارند و اگر کوتاهي از سوي مسئولين صورت بگيرد ما از مردم حمايت خواهيم کرد، اين دولت اميد را زنده کرده است .
 
انتهاي پيام/630 ل


کد مطلب: 48445

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/48445/هيچ-کوتاهي-طرف-مسئولين-پذيرفته

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir