کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کیار خبر داد

خدمت‌رسانی بیمارستان امام جواد (ع) ناغان با همه امکانات به بیماران کرونایی

2 شهريور 1400 ساعت 9:02

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کیار گفت: تخت‌های بیمارستان امام جواد (ع) در ناغان با کلیه سرویس‌دهی‌ها در اختیار بیماران کرونایی قرار دارد.


سیفی رئیس مرکز بهداشت شهرستان کیار در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: این شهرستان در وضعیت قرمز کردنایی قرار ‌گرفته است، اما در ایام تعطیلات یک سری دستورالعمل مقابله با کرونا اعلام شد، همچنین به هیاتهای عزاداری موارد مربوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام شد.

وی تصریح کرد: مراسم‌های عزاداری دهه اول محرم به‌صورت محدود با یک سوم ظرفیت و در فضای باز با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در این شهرستان برگزار شد.

سیفی ادامه داد: دسته‌روی‌ها در این ایام تنها در خود محله و بدون جابجایی برگزار شدند، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همه این مراسم‌ها در دستور کار برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان قرار داشت.

وی افزود: باتوجهبه اینکه شهرستان کیار ۱۰ مرکز جامع سلامت، سه مرکز شبانه‌روزی و دو مرکز منتخب برای بیماران کووید ۱۹ دارد در روزهای غیرتعطیل از ساعت هفت صبح تا ساعت ۱۳ فعال بوده و مردم با مراجعه آن می‌توانند از خدمات آن‌ها استفاده کنند و درروزهای تعطیل مراکز شبانه‌روزی خدمات‌ لازم را به مردم ارائه می‌کنند.

سیفی گفت: همه امکاناتی که برای یک بیمار کرونایی نیاز است در این مراکز در اختیار مراجعان قرا می‌گیرد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کیار ادامه داد: تخت‌های بیمارستان امام جواد (ع) در ناغان با کلیه سرویس‌دهی‌ها در اختیار بیماران کرونایی قرار دارد.

وی ضمن توصیه مردم به رعایت نکات بهداشتی و پروتکل‌ها افزود: افرادی که مشمول واکسیناسیون می‌شوند حتما جهت دریافت واکسن به پایگاه‌های اعلام شده مراجعه کنند.

 انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 48374

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/48374/خدمت-رسانی-بیمارستان-امام-جواد-ع-ناغان-همه-امکانات-بیماران-کرونایی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir