کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرکل کميته امداد استان چهارمحال و بختياري؛

افتتاح مرکز 115 نيکوکاري در شهرستان فارسان

23 مرداد 1400 ساعت 18:25

مديرکل کميته امداد استان چهارمحال و بختياري گفت:مرکز 115 نيکوکاري در شهرستان فارسان با محوريت مرکز کارآفريني تخصصي با اولويت اشتغال افتتاح شد.


جاسم محمدي فارساني در سفر به شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز  بيان کرد:  گفت: يکي از برنامه‌هايي که مجموعه امداد دنبال مي‌کند، بحث مردمي کردن امداد و واگذاري امورات مربوط به محرومين و نيازمندان، به مردم و خيرين در سطح استان و شهرستان است.
 
وي افزود: در بحث واگذاري امورات به خيرين در استان و شهرستان‌ها که بر پايه مساجد و سازمان‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي بوده بحث ايجاد مراکز نيکوکاري را نيز دنبال کرده‌ايم که تاکنون خوشبختانه 115 مرکز نيکوکاري در سطح استان فعاليت مي‌کنند.
 
محمدی خاطرنشان کرد: اکنون مرکز 115 نيکوکاري در شهرستان فارسان با محوريت مرکز کارآفريني تخصصي با اولويت اشتغال افتتاح شد واميد بر اين داريم که با کمک خيرين و مردم در حوزه‌هاي مختلف محروميت‌زدايي ازجمله معيشت، درمان، مسکن و اشتغال گام‌هاي مفيد و مؤثري برداريم.
 
وي اظهار داشت: در سال 99 مراکز نيکوکاري مبلغي بالغ‌بر 35 ميليارد تومان به‌صورت نقد و کالا جمع‌آوري و بين محرومين و نيازمندان توزيع کردند.
 
محمدی تصريح کرد: در چهارماهه نخست چيزي بالغ‌بر 13 ميليارد و 500 ميليون تومان از محل کمک‌هايي که مراکز نيکوکاري داشتند و به مراکز اين کمک‌ها ارسال شد مجموعه بزرگ امداد توانست گامي ديگر جهت عمل خير و رفع فقر را بردارد.

انتهای پیام/530ب
 
 
 


کد مطلب: 48301

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/48301/افتتاح-مرکز-115-نيکوکاري-شهرستان-فارسان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir