کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کرونا در فارسان شدت گرفت/ کام مراسمات را با دورهمی ها تلخ نکنید

17 مرداد 1400 ساعت 12:01

شهرستان فارسان در مرحله بحرانی کرونا قرار گرفته که لازم است مردم با دوری از تجمعات و رعایت پروتکل های بهداشتی این ویروس را تا حدی مهار کنند.


به گزارش جهانبین نیوز ، طبق آخرين رنگ‌بندي شهرستان‌هاي استان چهارمحال و بختياري مطابق برنامه ماسک شنبه، ۱۶ مرداد ۱۴۰۰: شهرکرد و بروجن و فارسان: قرمز تيره و اردل، کيار، لردگان، کوهرنگ: قرمز است.
 
با همه اين اوصاف اگر به گوشه و کنار شهر سر بزنيم مي‌بينيم هنوز عده زيادي از شهروندان بعد از نزديک به دو سال خطر ويروس کرونا را درک نکرده‌اند.
 
 مشاهدات ميداني ما در مرکز شهر نشان مي‌دهد، ماسک‌ها اغلب کنار گذاشته‌شده‌اند و برگزاري جشن‌هاي عروسي نيز پيش از آغاز ماه محرم به شکل بي‌سابقه‌اي شدت گرفته است. 
 
با توجه به اوج گرفتن بيماري کرونا در کشور، طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا در شهرستان فارسان، آرامستان هاي شهرستان فارسان در تمامي روزهاي هفته جهت زيارت اهل قبور و برگزاري مراسم‌ها تعطيل است.
 
از مردم شريف تقاضا داريم که به‌جز در موارد ضروري خاک‌سپاري به تعداد 10 الي 15 نفر بيشتر در آرامستان حضور پيدا نکنند و در بحث تشديد نظارت بر پروتکل‌هاي بهداشتي و رعايت تعطيلي‌ها و محدوديت‌ها در سطح شهرستان اعمال‌شده است
 
از همه عزيزان که به خاطر سلامتي خود و خانواده خو پروتکل‌هاي بهداشتي را رعايت و در تجمعات شرکت نمي‌کنند سپاس گذاريم و از تمام کسانيکه فکر مي‌کنند کرونا نمي‌تواند کاري بکند خواهشمنديم به خود بيايند و پروتکل‌ها را رعايت کنند.

انتهاي پيام/590پ


کد مطلب: 48234

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/48234/کرونا-فارسان-شدت-گرفت-کام-مراسمات-دورهمی-تلخ-نکنید

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir