:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه راه‌آهن مبارکه به سفیددشت - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه راه‌آهن مبارکه به سفیددشت

29 تير 1400 ساعت 22:50

دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور گفت: در سال گذشته اعتبارات خوبی به پروژه راه‌آهن مبارکه- سفیددشت به شهرکرد اختصاص پیدا کرده است، در سال‌جاری نیز حدود ۲۰۰ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص پیدا کرد و تلاش هستیم اعتبارات بیش‌تری را فراهم کنیم.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ حمید پورمحمدی در حاشیه بازدید از پروژه راه‌آهن مبارکه- سفیدشت به شهرکرد با اشاره به اینکه این اجرای این پروژه از سال گذشته با جدیت دنبال شده است، اظهار کرد: این پروژه در حال حاضر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و چند پیمانکار در چند قطعه در حال فعالیت هستند.
 
دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور افزود: در سال گذشته اعتبارات خوبی به  پروژه راه‌آهن اختصاص پیدا کرده است، در سال‌جاری نیز حدود ۲۰۰ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص پیدا کرد و تلاش هستیم اعتبارات بیش‌تری را فراهم کنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: ب اتمام پروژه راه‌آهن مبارکه- سفیددشت به شهرکرد تولیدات واحدهای تولیدی چهارمحال و بختیاری می‌تواند از طریق شبکه ریلی جابجا شود.
 
پورمحمدی در ادامه با اشاره به پروژه چهارخطه محور شهرکرد به شلمزار، عنوان کرد: اتمام این پروژه نیازمند ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار است که مقرر شد هفته آینده جلسه‌ای برای تخصیص اعتبار به این پروژه برگزار شود، باتوجه به آمار بالای تصادفات در این محور باید روند اجرایی تسریع شود.
 
معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: برای محور شلمزار به ناغان ۳۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص پیدا  کرد، با تکمیل این محور و ادامه آن تا کارون چهار این جاده ترانزیتی به خوزستان و سپس خلیج فارس وصل می‌شود.
 
وی در پایان با تاکید بر اینکه پروژه‌های راه‌سازی در چهارمحال و بختیاری فعال هستند، توضیح داد: برای محور شهرکرد- بازفت به مسجد سلیمان اعتبار ملی اختصاص پیدا کرد.
 
انتهای پیام


کد مطلب: 48101

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/48101/اختصاص-۲۰۰-میلیارد-تومان-اعتبار-پروژه-راه-آهن-مبارکه-سفیددشت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir