:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - اعضای ستادهای استانی و شهرستانی مقابله با بیماری کرونا واکسینه می‌شوند - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در صورت موافقت مراجع مربوطه در چهارمحال و بختیاری

اعضای ستادهای استانی و شهرستانی مقابله با بیماری کرونا واکسینه می‌شوند

27 تير 1400 ساعت 13:17

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اعضای ستادهای استانی و شهرستانی مقابله با بیماری کرونا در صورت موافقت مراجع مربوطه واکسینه می‌شوند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در این استان اظهار کرد: اعضای ستادهای استانی و شهرستانی مقابله با بیماری کرونا در صورت موافقت مراجع مربوطه واکسینه می‌شوند.

وی افزود: اگر دهیار، بخشدار و فرماندار به‌درستی کار خود در حوزه فعالیتشان را انجام دهند مشکل کرونا حل می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در تعطیلات پیش رو حجم زیادی از مسافران وارد این استان خواهند شد لذا محدودیت‌ها و کنترل مبادی ورودی استان باید بیش از قبل مدنظر قرار گیرد.

عباسی عنوان کرد: در ادارات دولتی آن‌گونه که باید قوانین مربوط به رنگ‌بندی‌ها رعایت نمی‌شود، حضور پرسنل در ادارات در هر شهر و شهرستانی باید بر اساس رنگ‌بندی اعلام شده انجام شود.

وی با اشاره به عدم پرداخت حق بیمه برای درمان بیماران مبتلا به کرونا از سوی برخی بیمه‌ها، بیان کرد: نامه‌نگاری‌های لازم از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در این خصوص با معاون اول رئیس‌جمهور انجام شود، همچنین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری به دانشگاه کمک کند.

انتهای پیام/1031ج
 
 


کد مطلب: 48073

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/48073/اعضای-ستادهای-استانی-شهرستانی-مقابله-بیماری-کرونا-واکسینه-می-شوند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir