کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج اردل:

ترويج فرهنگ حجاب و عفاف، بهترين ابزار مقابله با تهاجم فرهنگي دشمنان است

27 تير 1400 ساعت 13:21

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل گفت: ترويج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه، بهترين ابزار مقابله با تهاجم فرهنگي دشمنان است.


به گزارش جهانبين نيوز؛ سيد محمود موسوي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل در کارگاه تربيت مروجان حجاب و عفاف شهرستان اردل که در نماز خانه ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل برگزار شد گفت:حجاب و عفاف به عنوان دو ارزش در جامعه بشري و به ويژه جوامع اسلامي مطرح هستند بنابراين بايد بيشتر مورد توجه قرار گيرند.

موسوي اظهار کرد: کرد: نهادينه کردن فرهنگ حجاب و عفاف به عنوان يکي از ضرورت ها و باورهاي ديني مستلزم برنامه ريزي صحيح در سه حوزه فرد، خانواده و جامعه است و اين مهم جزو بحث هاي فرهنگي و مذهبي به شمار مي رود که بيش از امور نظامي، سياسي و اجتماعي به برنامه ريزي تدريجي و ريشه اي نياز دارد.

وي در ادامه به نقش عفاف و حجاب براي مقابله به هجمه دشمنان انقلاب و اسلام اشاره و بيان داشت: نهادينه كردن فرهنگ حجاب و عفاف در ميان بانوان، بهترين ابزار مقابله با تهاجم فرهنگي دشمنان است.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل بيان کرد:حجاب بهترين سلاح براي مقابله با طراحي‌ها و نقشه‌هاي دشمنان بر ضد ملت ايران است لذا هر يك از دختران و زنان جامعه اسلامي سفيران جنگ نرم هستند و با رعايت حجاب و عفاف خود مي‌ توانند دشمنان را مأيوس كنند.

انتهاي پيام/570ه


کد مطلب: 48070

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/48070/ترويج-فرهنگ-حجاب-عفاف-بهترين-ابزار-مقابله-تهاجم-فرهنگي-دشمنان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir