کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیات تکواندو چهارمحال و بختیاری خبر داد

کسب مدال خوش‌رنگ رقابت‌های بین‌المللی تکواندو توسط دختران چهارمحال و بختیاری

26 تير 1400 ساعت 9:30

رئیس هیات تکواندو چهارمحال و بختیاری گفت: دختران تکواندوکار چهارمحال و بختیاری توانستند مدال خوش‌رنگ رقابت‌های بین‌المللی تکواندو را از آن خود کنند.


عزت‌الله بهرامی  رئیس هیات تکواندو چهارمحال و بختیاری  در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: دختران تکواندوکار چهارمحال و بختیاری توانستند مدال خوش‌رنگ رقابت‌های بین‌المللی تکواندو را از آن خود کنند.

وی افزود: نادیا درخشان و فاطمه عظیمی، تکواندوکاران اهل چهارمحال و بختیاری توانستند در رقابت‌های بین‌المللی رسمی پومسه بالاتر از پومسه روهای کشور میزبان قرار گیرند و جایگاه اولی این رقابت‌ها را به نام خود ثبت کنند.

رئیس هیات تکواندو چهارمحال و بختیاری ادامه داد: رقابت‌های بین‌المللی پومسه، به میزبانی کشور فیلیپین به‌صورت غیرحضوری برگزار و منتخبین دومین دوره مسابقات پومسه فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران (پویش دست‌های خدایی) که در اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار شد، مجوز حضور در این رقابت‌ها را داشتند.

بهرامی عنوان کرد: از استان چهارمحال و بختیاری نیز فاطمه عظیمی تکواندوکار 7 ساله و نادیا درخشان در رده سنی نوجوانان منتخبین رده کمربندی زرد تا آبی جواز حضور در  رقابت‌های بین‌المللی پومسه  فیلیپین را داشتند و با عملکردی بسیار مطلوب هر دو تکواندوکار به مقام اول این رقابت‌ها دست یافتند.

انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 48064

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/48064/کسب-مدال-خوش-رنگ-رقابت-های-بین-المللی-تکواندو-توسط-دختران-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir