کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

تشکیل کمیته بررسی مشکلات جاده شهرکرد به شلمزار/ به دنبال رفع مشکلات این جاده برای عریض شدن آن هستیم

23 تير 1400 ساعت 12:58

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری گفت: کمیته‌‌ای به دستور رئیس‌کل دادگستری استان در خصوص بررسی مشکلات جاده مواصلاتی شهرکرد به شلمزار تشکیل شد، در اولین فرصت موانع موجود در راه توسعه و تکمیل این جاده بررسی می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن این محور عریض و موانع خطرآفرین آن رفع شود.


عبدالرضا علی‌محمدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: جلسه‌ای در خصوص مسائل و مشکلات مربوط به جاده مواصلاتی شهرکرد به شلمزار تشکیل شد.

وی افزود: در مسیر تکمیل این جاده چندین مشکل وجود دارد که از آن جمله می‌توان به عبور لوله گاز که باید از زیر جاده بگذرد و نیازمند بررسی‌های فنی است، تصرف بخشی از اراضی مالکان در منطقه و همچنین آرامستان شهر کیان، اشاره کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کمیته‌‌ای به دستور رئیس‌کل دادگستری استان در خصوص بررسی مشکلات جاده مواصلاتی شهرکرد به شلمزار تشکیل شد، در اولین فرصت موانع موجود در راه توسعه و تکمیل این جاده بررسی می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن این محور عریض و موانع خطرآفرین آن رفع شود.

علی‌محمدی به رانندگان توصیه کرد: به‌عنوان اولین و مهم‌ترین اصل در رانندگی سرعت مطمئنه و دقت را مدنظر قرار دهند.

به گزارش جهانبین نیوز؛ جاده شهرکرد به شلمزار ازجمله محورهای پر خطر و حادثه آفرین در چهارمحال و بختیاری است که متاسفانه باعث مرگ یا جرح افراد زیادی شده است.

توسعه و تعریض این جاده یک پروژه ملی است که بخش زیادی از آن انجام شده است اما همچنان به دلیل وجود برخی مشکلات این پروژه به سرانجام نرسیده است.

انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 48049

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/48049/تشکیل-کمیته-بررسی-مشکلات-جاده-شهرکرد-شلمزار-دنبال-رفع-این-عریض-شدن-هستیم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir