کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیات بدن‌سازی و پرورش اندام استان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

برگزاری مسابقات پرورش اندام قهرمانی استان چهارمحال و بختیاری، منوط به رنگ‌بندی کرونا

21 تير 1400 ساعت 10:53

رئیس هیات بدن‌سازی و پرورش اندام استان چهارمحال و بختیاری گفت: مجوز برگزاری مسابقات پرورش اندام قهرمانی استان در تاریخ 25 تیرماه در مرکز استان اخذ شده اما برگزاری این مسابقات منوط به وضعیت کرونا در استان است.


اسدالله عزیزیان رئیس هیات بدن‌سازی و پرورش اندام استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته با مرکز بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا استان، مجوز برگزاری مسابقات پرورش اندام قهرمانی استان در تاریخ 25 تیرماه در مرکز استان اخذ شده است.

وی افزود: برگزاری مسابقات پرورش اندام قهرمانی منوط به وضعیت رنگ‌بندی بیماری کرونا به‌ویژه در شهرستان شهرکرد دارد و در صورت مساعد بودن وضعیت این بیماری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزاری این مسابقات بلامانع خواهد بود.

رئیس هیات بدن‌سازی و پرورش اندام استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به‌صورت هوشمند، انجام رپید تست از کلیه ورزشکاران و عوامل اجرایی، غربالگری و کنترل تب و علائم بیماری کرونا در حین ورود به مسابقات و... از شرایط برگزاری این مسابقات اعلام شده است.

عزیزیان خاطرنشان کرد: در صورت تغییر رنگ‌بندی بیماری کرونا و قرمز شدن شهرستان شهرکرد برگزاری مسابقات لغو و به زمان دیگری موکول خواهد شد.

انتهای پیام/1031 ج
 


کد مطلب: 48035

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/48035/برگزاری-مسابقات-پرورش-اندام-قهرمانی-استان-چهارمحال-بختیاری-منوط-رنگ-بندی-کرونا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir