کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مردم چهارمحال و بختیاری یک میلیارد تومان صدقه دادند

14 تير 1400 ساعت 13:56

قائم‌مقام کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: مردم استان طی 3 ماهه نخست امسال یک میلیارد و 70 میلیون تومان صدقه دادند.


 به گزارش جهانبین نیوز ، نجف علی حیدری، با اشاره به روش‌های غیرحضوری پرداخت صدقات بیان کرد: ارسال پیامک خالی یا عدد یک به شماره 8877، شماره‌گیری کد آنی پرداخت #038*۸۸۷۷* از طریق گوشی همراه، مراجعه به سایت emdad.ir  و پرداخت از طریق نصب اپلیکیشن آپ از جمله روش‌های غیرحضوری پرداخت صدقات است.

وی بابیان اینکه صدقات پرداختی مردم نیکوکار استان براساس دستورات دینی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیازمندان همان منطقه اختصاص می‌یابد افزود: محل هزینه‌کرد صدقات از پیش و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تعیین می‌شود.

قائم‌مقام کمیته امداد استان ادامه داد: احداث مسکن برای خانواده‌های نیازمند، پرداخت هزینه‌های درمانی، تأمین بخشی از هزینه‌های ازدواج فرزندان مددجویان، پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان و پرداخت کمک‌هزینه معیشتی به خانواده مددجویان از محل صدقات مردمی است.  

حیدری ضمن اشاره به جمع‌آوری صدقات خانگی استان با استفاده از دستگاه‌های کارت‌خوان اضافه کرد: در این روش تخلیه‌گران صندوق‌های صدقات خانگی پس از شمارش صدقات پرداختی، وجه تأیید شده را از طریق دستگاه پوز ثبت می‌کنند که رسید نیز به صورت آنی صادر می‌شود.

وی بابیان اینکه در این روش صدقات پرداختی به صورت آنی ثبت می‌شوند گفت: حذف گردش پول نقد و جلوگیری از انتقال آلودگی‌های ویروسی، حذف مراحل شمارش و انتقال پول به بانک، ارسال فوری پیامک پرداخت برای مشترکان و دریافت آنی صدقات و هزینه آن برای نیازمندان از دیگر اهداف اجرای طرح است.

انتهای پیام /۱۰۲۰ج


کد مطلب: 47979

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/47979/مردم-چهارمحال-بختیاری-یک-میلیارد-تومان-صدقه-دادند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir