کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نارضايتي مردم لردگان از وضعیت سرويس‌هاي بهداشتي سطح شهر

لردگان، محروم از حداقل امکانات/ سرويس بهداشتي هست اما نه براي استفاده!

12 تير 1400 ساعت 9:40

شهرداري لردگان در رابطه با وضعيت سرويس هاي بهداشتي شيوع کرونا را بهانه کرده اند که البته امري طبيعي است زيرا کرونا براي هر کي بد بود براي‌ بعضي از مسئولين لردگاني خيلي بدم نشد چون تمام عملکرد ضعيف خود را به راحتي به گردن کروناي بخت برگشته مي اندازند و از زير بار مسئوليت شانه خالي مي کنند.


به گزارش جهانبین نیوز، شهرستان لردگان يکي از بزرگترين شهرستان‌های چهارمحال و بختياري که به سبب قرار گرفتن در مجاورت کمربند استراتژيک شمال به جنوب از اهميت ويژه اي برخوردار شده و به دليل جذابيت گردشگري يکي از قطب هاي توريستي ايران است که سالانه ميزبان هزاران ميهمان هم وطن از سراسر کشور مي باشد اما با وجود تمام اهميت هاي اين شهرستان به دليل سوء مديريت و عملکرد ضعيف مديران فاقد حداقل امکانات يک شهرستان مي باشد.

مسئله اي که اين روزها در بستر فضاي مجازي اين شهرستان پررنگ شده و گلايه هاي شهروندان را به دنبال داشته، عدم وجود سرويس هاي بهداشتي در سطح شهر لردگان است، اين‌ شهر تقريبا به عنوان مرکز عشايري ميان استان هاي همجوار کهگلويه و بوير احمد، خوزستان و اصفهان قرار دارد که علاوه بر جمعيت زياد شهرستان روزانه شاهد حضور ده ها هزار نفر از روستاهاي استان هاي همجوار در مرکز شهر لردگان جهت خريد، مراجعه به پزشک و.. مي باشد، اما باعث تاسف است که شهر به اين مهمي فاقد حداقل امکانات در حد يک سرويس بهداشتي عمومي است.

چه مردم شهرستان و چه مهماناني که از سراسر کشور به هر دليلي وارد اين شهر شده از عدم وجود سرويس بهداشتي شوکه مي شوند که چگونه چنين شهري فاقد پيش پا افتاده ترين امکانات است.

لازم به ذکر است که چندسالي با اقدام خوب شهرداري سرويش بهداشتي مناسبي در مرکز شهر حدفاصل چهارراه بسيج تا چهارراه شهرداري احداث شد اما اين حرکت خوب مثل خيلي معضلات اين‌شهر تبديل به يک معضل ديگر شد و شهروندان گلايه دارند که دقيقا هدف از ساخت اين سرويس ها چه بوده که از روز اول پلمپ شدند و در اختيار شهروندان قرار نگرفتند ؟ البته عده اي در ارتباط با اين رسانه و با ابراز شکايات و نارضايتي مدعي شدند اين سرويس ها بصورت اختصاصي در اختيار چند نفر و فقط براي استفاده شخصي خود و رفقاي دستفروششان مورد استفاده قرار مي گيرند که اين هم از عجايب اين شهر مي باشد در حالي که بيماران، زنان باردار و کودکاني هستند که نياز فوري به سرويس دارند.

اگر چه در نزديکترين شهر همجوار علاوه بر سرويس بهداشتي مناسب، حمام هاي عمومي جهت رفاه حال مسافران وجود دارد اما در لردگان سرويس بهداشتي هم تبديل به مطالبه و گلايه شهروندان از مسئوليني شده که نه مسئولند نه پاسخگو!!  تنها افرادي هستند که موقع انتخابات حرف از تقوا، عدالت، تلاش، جهاد، آبادي ميزنند و بعد انتخابات خود را فراتر از مردم مي دانند.

امروز شاهد عدم تعهد مسئولين نسبت به شهر لردگان هستيم، وقتي اداره اي مثل شهرداري وظيفه اش را انجام نمي دهد و نسبت به گلايه هاي شهروندان بي توجه است پس از انتقاد رسانه هاي محلي که بر اساس رسالت رسانه اي کاملا مستقل و با پشتيباني مردمي به دنبال احقاق حقوق شهروندان است قلم به دست شروع به بهانه گيري، توجيه و توهم توطئه مي کنند در حالي که اين واقعيت است و مردم از وضعيت شهر ناراضي هستند براي نمونه شهردار و شوراي شهر براي يکبار هم شده با مردم صحبت کنند ببينند چند نفر در اين شهر از عملکرد آنها راضي هستند.

بعضي از شهروندان مي گويند آيا خانواده مسئولين شهرداري و شوراي شهر در اين شهر زندگي نمي کنند؟! آيا تا به حال از سرويس بهداشتي پارک چشمه برم استفاده نکردند تا عمق فاجعه را ببينند! اين چه وضعيت مديريت شهري است که سرويس بهداشتي بايد موضوع رسيدگي رسانه ها شود، حقيقتا رسانه هاي محلي از بس تذکر دادند و رسانه اي کردند احساس شرم و تاسف مي کنند ولي امان از عذرخواهي يا شرمندگي يک مسئول که وظيفه اش را فراموش کرده است.

شهرداري لردگان در رابطه با وضعيت سرويس هاي بهداشتي شيوع کرونا را بهانه کرده اند که البته امري طبيعي است زيرا کرونا براي هر کي بد بود براي‌ بعضي از مسئولين لردگاني خيلي بدم نشد چون تمام عملکرد ضعيف خود را به راحتي به گردن کروناي بخت برگشته مي اندازند و از زير بار مسئوليت شانه خالي مي کنند.

لازم است شهرداري لرگان هر‌چه زودتر وضعيت شهر به خصوص همه سرويس هاي بهداشتي موجود در پارک چشمه برم و مرکز شهر را سر و سامان دهد.

آقايان مسئول! لردگان صاحب دارد و صاحب آن‌مردم هستند، هر مسئولي در هر جايگاهي با هر قدرتي در مقابل مردم بايد پاسخگو باشد، مسئولين بدانند تمام عملکردهاي آنان زير ذره بين مردم و رسانه هاي محلي قرار دارد.

انتهاي پبام/630ل
 


کد مطلب: 47958

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/47958/لردگان-محروم-حداقل-امکانات-سرويس-بهداشتي-هست-اما-نه-براي-استفاده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir