کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول روابط عمومی کل سپاه ؛

وقایع گذشته را بدرستی تحلیل نکنیم نمی توان از نسل جوان انتظار معجزه داشت

7 تير 1400 ساعت 13:09

سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه کل انقلاب اسلامی گفت: ازین فرصت های طلایی باید استفاده کنیم و به نسل جوانمان بگوییم هر آنچه شما در رفتار داعش شاهد بودید و دیدید چگونه سر می بریدند و ترور میکردند، ما در گذشته توسط منافقین و عملیات های تروریستی آنها شاهد بودیم و ملت ما این مرحله را با تقدیم شهدایی ارزشمندی همچون شهید بهشتی و باهنر و امسالهم پشت سر گذاشته اند.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ سردار پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز دوشنبه در آیین گرامیداشت شهدای هفتم تیر که در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد بیان کرد:مناسبت های تاریخی در انقلاب اسلامی فرصت های طلایی است برای آنکه ما بتوانیم یک ترسیمی از شرایط بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون را داشته باشیم  و به چهره کسانی که در مقابل ما در این چهل سال تلاش و برای انقلاب اسلامی و مردم ایجاد زحمت کردند و به دشمنان کشور خوش خدمتی کردند نگاهی بیندازیم و سیمای آنها را ترسیم کنیم .

سردار شریف افزود:تا امروز جنازه پو‌سیده آنها نیز در پشت کامپیوتر ها و لپ تاپ ها برای تهاجم فرهنگی علیه نظام جمهوری اسلامی در البانی و ... مستقر بوده و هر روز مشغول فتنه رسانه ای هستند.

وی افزود:امروز آنها دستشان از حمله نظامی و ترور و فتنه خالی شده است و از طریق فضای مجازی همان خط ترور را و خط حمایت از صدام  علیه روحانیت و فرهنگ این کشور را دنبال می کنند، مردم ما و نسل امام و انقلاب‌ و یاران روحانیت این ها را بخوبی می دانند ولی تعجب در آنجایی است که کسانی که دایه دار حقوق بشر هستند و مدعی هستند پاسبان حقوق بشرند ،دروغی آشکار را در نزد افکار عمومی ملت ما حداقل در رابطه با جریان منافقین دموکرات ها کوموله ها و همه افراطی طلب ها و جیره خواران آنها گنجانده اند.

سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه با اشاره به هفتم تیرماه ۱۳۶۰ و انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی که علاوه بر آیت‌الله شهید بهشتی رییس دیوان عالی کشور، تعداد از وزرای کابینه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی  از جمله شهید رحمن استکی نماینده مردم شهرستان شهرکرد در مجلس شورای اسلامی به شهادت رسیدند افزود: هرساله ششم تیرماه از واقعه ترور رهبر معظم انقلاب اسلامی تا دوازدهم تیرماه که حادثه شلیک به هواپیمای مسافر بری است را پاس می داریم زیرا ما از هیچ فرصتی برای ترسیم زحمت و مقاومتی که ملت ما در طول این ۴۰ سال گذشته کشیده است نباید غفلت کنیم ، دشمنان به سرعت تلاش می کنند جایگاه هارا عوض بکنند و تصاویر را تغییر دهند، ملت ما در یک مشارکت میدانی در زیر سایه بمباران وحشتناک رسانه ای دشمنان و بعضا جاهلان حماسه ای خلق کردند و در این حماسه یکی از چهره های محبوب  این مردم توسط مردم با ۱۸ میلیون رای برگزیده شد.

سردار شریف ابراز کرد:شما رفتار این منافقین را همین الان ببینید از قبل از انتخابات یک خطی را شروع کردند و الان دارند امتداد می دهند و بعضی ها متاسفانه در داخل علارغم اینکه چهره منحوس منافقین را می شناسند گاهی لبخند همراهی هم میزنند که این واقعا مایه تاسف است .

وی تصریح کرد :چرا ما قاسم سلیمانی را بخاطر آنکه ۴۰ سال پوتین هایش از پایش در نیامد و برای امنیت این مردم و کشور و سربلندی انقلاب جان فشانی کرد تمجید می کنیم! ، من از شما سوال می کنم کسانی که در شصت سال در پوران ترورهای وحشتناک منافقین  که به قصد ضربه زدن به اصل بنیان انقلاب اسلامی پروژه ترور را طراحی می کردند و کسانی که با آنها مقابله می کردند قابل تشویق و تحسین نیستند؟

وی افزود:این ظلم بزرگی است که در روز روشن اتفاق می افتد و اگر ما وقایق را بدرستی ترسیم و تحلیل نکنیم دیگر نمیتوان از نسل جوان و آگاه و جدیدمان را که دچار یک انقطاع نسلی هم شده است یعنی نزدیک به ۵۰ میلیون از نسل ما نه دوران مبارزات امام و روحانیت و نه مبارزات زمان دفاع مقدس و ترور های وحشتناک زمان منافقین را دیده اند، بدلیل آن خلع ذهنی و بمباران رسانه ای  انتظاری داشت.

وی عنوان کرد: ازین فرصت های طلایی باید استفاده کنیم و به نسل جوانمان بگوییم هر آنچه شما در رفتار داعش شاهد بودید و دیدید چگونه سر می بریدند و ترور میکردند ،ما در گذشته توسط منافقین و عملیات های تروریستی آنها  شاهد بودیم و ملت ما این مرحله را با تقدیم شهدایی ارزشمندی همچون شهید بهشتی و باهنر و امسالهم پشت سر گذاشته اند.

سردار رمضان شریف اظهار کرد:ما وظیفه  داریم برای نسل جدیدمان این واقعیت هارا خوب تبیین بکنیم،ملت ما در این سالهای اخیر بامقاومت جانانه با تحمل رنج مشقتی که کروناهم سربار آن بود پیروز میدان گشت.

وی بیان کرد:ما سخت به این موضوع نیازمندیم چراکه اگر تصویر واقعی ار آنچه که در این چهل ساله بر ما گذشته است را ارائه نکنیم نسل جدید ما که ازین جمعیت 84 میلیونی امروز جامعه ما 50 میلیون آن این خاطرات و وقایع عظیم را ندیده اند، می توانند تحت تاثیر رسانه های  و فضای مجازی دشمن یک تصویر غیر واقعی و برعکسی را از آنچه که در این چهل سال بر مردم ما و کشور ما و انقلاب ما گذشته است را در ذهن خود داشته باشند.

سردار شریف با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، علت محبوبیت این سردار شهید را جانفشانی در برابر سربلندی انقلاب و ملت ایران دانست و گفت: این در حالی است که برخی برای رسیدن به مناصب دنیا، چشمان خود را روی واقعیات می‌بندند از همین رو ضروری است تا می‌توان در تبیین وقایع به ویژه برای نسل جوان از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کرد. 

وی با بیان این سوال که، امروز رسانه‌های دشمن نظیر اینترنشنال که تمام منابع مالی آن توسط سعودی‌ها تامین می‌شود چگونه می‌توانند برای مردم ما دلسوزی می‌کنند؟، ارتقای سواد رسانه‌ای را راهکار مقابله با بمباران رسانه‌ای دشمن اعلام کرد و افزود: در انتخابات اخیر شاهد پیچیده‌ترین طراحی رسانه‌ای سلطه دشمن بودیم تا ملت ما را از حضور در پای صندوق رای مایوس کند اما با سربلندی و افتخار به برکت درایت رهبر و مقاومت جانانه ملت در سال‌های اخیر، تمامی این توطئه دشمنان را نقشه بر آب کرد.

سخنگو و مسوول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به تولید واکسن داخلی بیان کرد: صحنه تزریق واکسن به رهبر انقلاب جلوی دوربین‌ها، فصل جدیدی از امید، نشاط، طراوت و توانمندی علمی را رقم زد.

سردار شریف افزود: همان‌طور که نقشه‌های دشمن در حوزه جنگ نظامی و نفوذ به پایان رسیده است، امروز فصل توانمندی دشمن در حوزه رسانه‌ای در ناامیدسازی مردم نیز به طور تقریبی در حال پایان است و افکار عمومی به ویژه جوانان، جریان‌سازی خبری آنها را نمی‌پذیرند به شرط اینکه لباس جهاد را به تن داشته باشیم.

وی در پاپان خاطر نشان کرد: تلاش کنیم دولت و رییس‌جمهوری منتخب را برای رضای خدا، پیشرفت کشور و ارتقای شان و منزلت مردم و رفاه و آسایش و فضای مرفح در جامعه حمایت کنیم.

انتهای پیام /1030 ج

 


کد مطلب: 47926

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/47926/وقایع-گذشته-بدرستی-تحلیل-نکنیم-نمی-توان-نسل-جوان-انتظار-معجزه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir