کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهرکرد خبر داد

پیش‌بینی تدابیر لازم برای برگزاری آزمون سراسری در شهرکرد

7 تير 1400 ساعت 13:05

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهرکرد گفت: برنامه‌ریزی و هماهنگی جهت برگزاری آزمون سراسری کنکور 1400 در محل دانشگاه شهرکرد و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد صورت گرفت.


ابراهیم بختیاری فر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد:  هدف بررسی مسائل و موارد مربوط به برگزاری کنکور سراسری  1400 و تحقق  بخشیدن این امر در راستای  فراهم نمودن بستر مناسب برای  داوطلبان  شرکت‌کننده در آزمون سراسری  در حوزه شهرستان است.

وی افزود: با توجه به اینکه نیمی از افراد شرکت‌کننده در حوزه شهرستان شهرکرد قرار دارند همکاری منسجم دستگاه‌های  متولی شهرستان در این زمینه ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهرکرد ادامه داد:  تعداد افراد شرکت‌کننده در آزمون سراسری امسال در چهارمحال و بختیاری 22 هزار و 600 نفر است که از این تعداد 9 هزار و 500 نفر در حوزه شهرستان شهرکرد هستند. 

بختیاری فرد عنوان کرد: لازم است اطلاع‌رسانی لازم  به داوطلبین کرونا مثبت در مورد نحوه حضور و استقرار در آزمون سراسری به نحو مقتضی از سوی کمیته حفاظت آزمون به عمل بیاید.

 وی گفت: بر اساس پروتکل‌های بهداشتی کلیه موارد ازجمله گندزدایی سالن‌ها با نظارت کارشناسان مرکز بهداشت یک روز قبل از برگزاری آزمون صورت می‌گیرد، ضمن اینکه رعایت فاصله‌گذاری صندلی‌ها، برچسب گزاری رعایت فاصله، تهویه مناسب سالن‌ها و ... نیز انجام خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهرکرد تأکید کرد: 9 دستگاه اتوبوس از سوی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد در روزهای برگزاری آزمون تأمین می‌شود.

انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 47924

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/47924/پیش-بینی-تدابیر-لازم-برگزاری-آزمون-سراسری-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir