کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

فراخوان جشنواره کارآفرینان برتر در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

7 تير 1400 ساعت 10:22

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: نام‌نویسی چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر در سطح ملی و استانی از اول تیرماه آغاز و تا دهم مردادماه ادامه دارد.


سید حفیظ الله فاضلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز با بیان اینکه جشنواره کارآفرینان برتر همه‌ساله با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان در سراسر کشور برگزار می‌شود اظهار کرد: تاکنون سیزده دوره جشنواره از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ادارات کل استانی برگزار شده است.

وی شناسایی و انتخاب کارآفرینان برتر و معرفی آنان به‌عنوان الگو، ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی- اجتماعی، هم‌افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور را از مهم‌ترین اهداف این جشنواره عنوان کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: فرایند ثبت‌نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر از اول تیر تا ۱۰ مرداد  است و متقاضیان می‌توانند برای نام‌نویسی به سامانه جشنواره کارآفرینان برتر به آدرس  KARAFARINANEBARTAR.IR یا KARAFARINANEBARTAR.MCLS.GOV.IR مراجعه کنند.

فاضلی تفاوت مهم این دوره از جشنواره با سایر دوره‌ها را بخش گردشگری و صنایع‌دستی دانست که به‌عنوان یکی از بخش‌های تخصصی جشنواره در کنار بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات اضافه شده است.

وی گفت: جشنواره چهاردهم در حالی آغاز به کار کرده که کسب وکارها حدود یک سال نیم با وجود شرایط سخت اقتصادی کشور درگیر ویروس کرونا نیز بوده‌اند و طبعاً کسب و کارهایی توانسته‌اند بقای خود را حفظ کنند که در مسیر نوآوری گام برداشته باشند.

انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 47918

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/47918/فراخوان-جشنواره-کارآفرینان-برتر-چهارمحال-بختیاری-آغاز

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir