کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره امور رفاهی وپشتیبانی آموزش‌و‌پرورش استان خبر داد؛

اجرای طرح اقدام ملی مسکن برای 1189 نفر از فرهنگیان چهارمحال‌و‌بختیاری

6 تير 1400 ساعت 10:26

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۱۸۹ نفر از فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری در اجرای طرح اقدام ملی مسکن تایید نهایی شده و به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره راه و شهرسازی معرفی شدند.


به گزارش جهانبین نیوز ، شکرالله مالکی گفت: در راستای اجرای تفاهم نامه ساخت 170،000 واحد مسکونی فرهنگیان سراسر کشور که بین وزارتخانه های آموزش و پرورش و مسکن و شهرسازی در آذر ماه 98 منعقد گردید، ثبت نام از فرهنگیان از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن  به نشانه tem.mrud.ir آغاز شد که 4171 نفر از فرهنگیان استان در این سامانه ثبت نام کردند.
 
 مالکی ادامه داد: پس از بررسی شرایط قانونی ثبت‌نام‌کنندگان 3115 نفر جهت تکمیل پرونده و بارگذاری مدارک در سامانه، واجد شرایط شدند که با توجه به عدم علاقمندی تعدادی از همکاران به ادامه فرایند تکمیل پرونده، در نهایت 1189 نفر از همکاران استان تایید نهایی شده و به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره راه و شهرسازی معرفی شدند.  
 
وی در رابطه با ادامه پروژه افزود: با توجه به وجود زمین دولتی در شهر‌های بروجن، فارسان، فرخشهر،گهرو، چلگرد، شلمزار، بن، سامان، هفشجان، سورشجان، بابا حیدر و جونقان، مقدمات اجرای طرح دراین شهرها در‌ حال انجام است.
 
رئیس اداره امور رفاهی وپشتیبانی آموزش‌و‌پرورش استان اذعان داشت: همچنین در شهرهای شهرکرد و لردگان زمین تخصیص داده شده به طرح اقدام ملی مسکن فرهنگیان مشخص گردیده و در مرحله طراحی وآماده‌سازی توسط اداره‌کل راه و شهرسازی استان می‌باشدکه بلافاصله بعد از آماده‌سازی زمین‌های مذکور، متقاضیان در این شهرها نیز ساماندهی و به کارفرما معرفی خواهند شد و در نتیجه 97 درصد متقاضیان تایید نهایی شده در استان  وارد مرحله ساخت مسکن با مشارکت دولت خواهند شد.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج


کد مطلب: 47910

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/47910/اجرای-طرح-اقدام-ملی-مسکن-1189-نفر-فرهنگیان-چهارمحال-و-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir