کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات کشور؛

کسی باید رئیس جمهور شود که به دعواهای حزبی پایان دهد/ دلسردی مردم از شرکت در انتخابات خیانت است

21 خرداد 1400 ساعت 9:17

حمید رضا حاجی بابایی گفت: هیچ شخصی اجازه ندارد تحت هر عنوانی مردم را از پای صندوق رای آمدن دلسرد کند،تا 28 خرداد باید مردم را برای آمدن به پای صندوق‌ها اقناع کنیم.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حمیدرضا حاجی بابایی؛  نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در جمع حامیان آیت‌الله رئیسی شهرکرد  با اشاره به کم‌کاری برخی از مسئولان لیبرال در کشور، اظهار کرد:  کم‌کاری و ضعف مدیریتی موجب به‌وجود آمدن مشکلات در کشور شده است، اما این اشخاص به‌گونه‌ای هنرمندانه برخورد می‌کنند که مردم دارای مشکل به حال آن‌ها دلسوزی کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در انتخابات موضوع اصلی بحث مشارکت آحاد مردم است،  بعد از برگزاری انتخابات باید به‌دنبال ترمیم آسیب‌ها و حل مشکلات توسط یک رئیس‌جمهور توانمند باشیم، باید به هر شیوه‌ای مردم را متقاعد کنیم که پای صندوق رای بیایند و به هر شخصی که خودشان دوست دارند رأی بدهند.

وی با اشاره به اینکه بنده معتقدم نباید برای رای دادن کسی را اجبار کنیم، هر کسی بنا به سلیقه خود باید پای صندوق بیایید و به کاندیدای مورد نظر خود رای بدهد گفت:  باید کسی بر در این کشور رئیس‌جمهور شود که به دعواهای سیاسی و حزبی پایان بدهد و انقلابی‌گری را ترویج دهد.

حاجی‌بابایی در  بخشدیگر از صحبت های خود در خصوص ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت و ادامه داد:  این کاندیدا می‌تواند در کشور بین تمامی احزاب و گروه‌ها اجماع ایجاد کند و رابطه بین ملت و نظام جمهوری اسلامی را گرم کند، ایشان طرفدار هیچ حزب و گروهی نیست و به‌صورت کاملا مستقل در انتخابات شرکت کرده است.

وی با اشاره به اینکه کسی که خودش را فدای انقلاب و اسلام می‌کند، انقلابی است، اما ضدانقلاب نظام و انقلاب اسلامی را قربانی منافع خود می‌کند عنوان کرد: کسی می‌تواند دولت انقلابی تشکیل دهد که در طول 42 سال گذشته از هیچ رانتی استفاده نکرده باشد.

وی با بیان اینکه  نباید مردمی که از کم‌کاری و ضعف مسئولان گلایه‌مند هستند را ضدانقلاب بنامیم، گفت: اگر مسئولی توانمندی لازم برای قبول مسئولیت و اداره اموررا ندارد، نباید مسئولیت قبول کند، این شخص در صورت قبول مسئولیت ضدانقلاب است و این کار خیانت به ملت ایران خواهد بود.

حاجی‌بابایی با تاکید بر اینکه هیچ شخصی اجازه ندارد تحت هر عنوانی مردم را از پای صندوق رای آمدن دلسرد کند گفت:  دلسردی مردم از شرکت در انتخابات خیانت است تا 28 خرداد باید مردم را برای آمدن به پای صندوق‌ها اقناع کنیم، کشور برای پیشرفت و حرکت پر قدرت نیازمند پشتوانه مردمی است.

حاجی بابایی خاطر نشان کرد:  مردم با نظام انقلاب اسلامی مشکل ندارند، بلکه گلایه آن‌ها از مسئولان ضعیف است، مردم نیازمند شهید سلیمانی‌ها هستند تا جانشان را فدای انقلاب و مردم کنند و هیچ سوءاستفاده‌ای نیز نکنند، هنوز در کشورمان هزاران مسئول پاکدست وجود دارد که برای رفاه مردم تلاش می‌کنند، امروز حفظ نظام اسلامی از واجبات است.

وی تاکید کرد: برای اینکه بتوانیم مردم را از سختی نجات بدهیم باید پر قدرت وارد عرصه شویم، امروز افراد مشکلات را به تحریم و نبود مدیر توانمند و آگاه ربط می‌دهند در حالیکه در کشور مشکل مدیریتی وجود ندارد، مشکل اصلی تفکر و اعتقاد برخی مدیران برای حل مشکلات است  که نتیجه‌بخش نیست.

حاجی‌بابایی در پایان با اشاره به اینکه مردم چاره حل مشکلاتشان را تحقق عدالت می‌دانند خاطر نشان کرد:  در طول چهار دهه گذشته این امر به معنای واقعی در کشور محقق نشده است، مردم از وضعیت معیشتی گلایه‌مند هستند و باید این مشکلات حل شود.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج


کد مطلب: 47788

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/47788/کسی-باید-رئیس-جمهور-شود-دعواهای-حزبی-پایان-دهد-دلسردی-مردم-شرکت-انتخابات-خیانت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir