کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فردی باید در راس کار قرار گیرد که مردمی باشد و بتواند با فساد مبارزه کند/ رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که بتواند ما را از وضعیت موجود نجات دهد

20 خرداد 1400 ساعت 9:40

مسئول ستاد بانوان حامی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در چهارمحال و بختیاری گفت: کسی باید در راس کار قرار گیرد که مردمی باشد ، رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که بتواند ما را از وضعیت موجود نجات دهد.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ زهرا عطایی مسئول  ستاد بانوان حامی آیت الله ابراهیم  رئیسی در جمع بانوان شلمزار گفت: همه ما باید بتوانیم انتخاب اصلح داشته باشیم.

 وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی برای ما یک امانت است و ما باید پاسخگو این امانت باشیم.

 عطایی با اشاره به اینکه عده ای هستند که برای مردم دلسردی ایجاد می کنند گفت: برای سرنوشت خودمان هم که شده همه ما به پای صندوق های رای میرویم و به فرد اصلح با بالاترین آمار رای میدهیم.
 
وی عنوان کرد: ما به پای صندوق های رای میرویم تا خاری شود به چشم دشمنان.
 
عطایی بیان داشت:  میرویم رای میدهیم چون ایرانی هستیم و کشورمان را دوست داریم پس برای سرنوشت خودمان هم که شده به پای صندوق  های رای میرویم.
 
وی با اشاره به اینکه کسی باید در راس کار قرار گیرد که مردمی باشد گفت: ما باید رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که بتواند همه ما را از این وضعیت نجات دهد.
 
من یک ایرانیم و به خاطر هویت ایرانی بودنم جمعه پای صندوق های رای می آیم
 
مسئول ستاد بانوان حامی آیت الله رئیسی در چهارمحال و بختیاری گفت: من یک ایرانیم و به خاطر هویت ایرانی بودنم جمعه پای صندوق های رای می آیم تا خاری به چشم دشمنان باشد.
 
زهرا عطایی مسئول  ستاد بانوان حامی آیت الله رئیسی در استان چهارمحال و بختیاری در افتتاحیه ستاد بانوان فرخشهر اظهار کرد:  نظام جمهوری اسلامی به کوری چشم دشمنان تلاش میکنیم پایدارتر باشد.
 
وی تصریح  کرد:  ایران ما محکم است و میدرخشد، افتخار میکنم به کشورم چون امانت دار خوبی برای خون شهدایم هستم.
 
عطایی ادامه داد:  من یک ایرانیم و به خاطر هویت ایرانی بودنم جمعه پای صندوق های رای می آیم تا خاری به چشم دشمنان باشد.
 
وی اذعان داشت:  من از حق خودم نمیگذرم، ابر قدرت های پوشالی تمام تلاششان را گذاشتند که وضعیت کشور ما را بد جلوه دهند.
 
عطایی خاطر نشان کرد:  حضور حداکثری و انتخاب اصلح دو وظیفه اصلی ما در ۲۸ خرداد ۱۴٠٠ است.
 
وی با بیان اینکه تک تک خانه های ما باید یک ستاد شود گفت:  با حضور خودتان صحنه انتخابات را باشکوه کنید. 
 
عطایی در پایان گفت: باید ببینید چه کسی اهل عمل است و خوشبختانه عملکرد آیت الله رئیسی  به گونه ای است که نیاز به تبلیغ ندارند،  ایشان هر حرفی بزنند عمل هم خواهند کرد.
 
انتهای پیام/1020ج
 


کد مطلب: 47771

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/47771/فردی-باید-راس-کار-قرار-گیرد-مردمی-باشد-بتواند-فساد-مبارزه-کند-رئیس-جمهوری-انتخاب-کنیم-وضعیت-موجود-نجات-دهد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir