کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمر بني‌هاشم(ع)؛

حضور مردم در پای صندوق های رای تامین کننده امنیت است

15 خرداد 1400 ساعت 8:42

فرمانده سپاه حضرت قمر بني‌هاشم(ع) گفت: رأي که ما در يک‌لحظه مي‌دهيم مي‌تواند تا چهار سال زندگي و کشور را تحت تأثير خودش بگذارد نبايد احساساتي رأي دهيم و بايد با بصيرت و تعقل انتخاب کنيم.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علي‌محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني‌هاشم با حضور در جمع بسيجيان فارساني حضور مردم در پاي صندوق‌هاي رأي را در درجه اول ضامن و تأمين‌کننده امنيت اين مرزوبوم دانست و در ادامه افزود: حضرت امام خامنه‌اي امر کردند که بايد در ميدان جنگ حضور پيدا کنيم، اما توجه کنيم که اين جنگ، جنگ گلوله و جنگ در ميدان نيست اين جنگ سخت‌تر از جنگ سخت است و جهادي که در پيش داريم جهاد اکبر و مبارزه با شيطان اکبر است در اين جنگ خوني ريخته نمي‌شود ولي تمام کفر در مقابل اسلام ايستاده‌اند.
 
وي خاطرنشان کرد: دشمنان ما چه مخالفان داخلي و چه مخالفان خارجي تنها چيزي که مي‌خواهند اين است، عدم حضور مردم درصحنه و ما بايد دشمن را با حضور خود در ميدان انتخابات تضعيف کرده و از بين ببريم و مانند هميشه شما مردم پيروز ميدان بوده و خواهيد بود.
 
سردار اکبری اظهار داشت: اين پيروزي همان پيروزي بدون مذاکره و بدون از دست دادن چيزي است مانند همان پيروزي که شهداي ما در هشت سال دفاع مقدس به مردم هديه دادند. در دفاع مقدس که چيزي را با مذاکره از دست نداديم و حتي به دست آورديم و دشمن را نااميد کرديم.
 
وی در ادامه تصريح کرد: امروز همه مسلمانان جهان چشمشان به جمهوري اسلامي است و راه پشتيباني از نظام جمهوري اسلامي شرکت در يوم‌الله انتخابات هست و تمام دنيا تلاش مي‌کنند انتخابات خرداد ضعيف برگزار شود.
 
سردار اکبری بيان داشت: در وهله دوم دشمنان به دنبال اين هستند که کسي بر سرکار باشد تا بتوانند در آينده از او مطالبه کنند و اين امر با تفرقه‌افکني بين مردم ايران براي ايشان وصول خواهد شد يعني يک نفر با مشارکت حداقلي و مقبوليت حداقلي بر سر کار بيايد و بعد کسي بر سر کار بيايد که دلداده غرب باشد و تفکرات و ذهنيتي استعمار پذير داشته باشد تا بتوانند از او مطالبه کنند.
 
وي گفت: رأي مردم براي نظام قابل‌احترام است و هرکسي را که مردم انتخاب کنند نماينده نظام خواهد بود اما مردم شما را به خدا توجه کنيد که انتخاب اصلح ضروري است اين رأي که ما در يک‌لحظه مي‌دهيم مي‌تواند تا چهار سال زندگي و کشور را تحت تأثير خودش بگذارد. نبايد احساساتي رأي دهيم و بايد با بصيرت و تعقل انتخاب کنيم.

انتهاي پيام/590پ
 


کد مطلب: 47734

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/47734/حضور-مردم-پای-صندوق-های-رای-تامین-کننده-امنیت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir