کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده مرزبانی هرمزگان خبر داد؛

انهدام باند بزرگ قاچاق بین المللی و شبکه ای در آب های خلیج فارس

10 خرداد 1400 ساعت 13:32

سردار دهکی از شناسایی و متلاشی شدن یک باند بزرگ سوخت قاچاق و دستگیری سرباند آن در مرزهای آبی هرمزگان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ سردار حسین دهکی، فرمانده مرزبانی هرمزگان اظهار کرد: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها از سوی مقام معظم رهبری “مدظله العالی”، مرزبانان استان هرمزگان با تلاش و همت مضاعف مبارزه با قاچاقچیان در سال جاری را در دستور کار خود قرار دادند.
 

وی افزود: مرزداران، با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسائی یک باند بزرگ قاچاق بین المللی و شبکه ای در آب های خلیج فارس شدند.

دهکی در ادامه تصریح کرد: با اقدام بموقع مرزداران و در یک عملیات سریع و غافلگیرانه تعدادی لنج حامل سوخت قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی با اشاره به توقیف سه فروند موتور لنج حامل سوخت قاچاق در جنوب جزیره هرمز بیان داشت:ماموران در بازرسی از لنج های توقیفی ۳۰۰هزار لیتر گازوئیل قاچاق ، ۷۰۰گرم مواد مخدر و دو دستگاه تلفن ماهواره ای به ارزش ۴۰میلیارد ریال را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با اشاره به دستگیری ۲۲ قاچاقچی سوخت، خاطر نشان کرد: مرزداران با قاطعیت و اشرافیت کامل بر مرزهای آبی و خاکی این خطه از میهن اسلامی نظارت کامل دارند و مقابله با قاچاق سوخت و برخورد با افراد سودجو را در دستور کار خود قرار دادند.

انتهای پیام/1031ج


کد مطلب: 47701

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/47701/انهدام-باند-بزرگ-قاچاق-بین-المللی-شبکه-آب-های-خلیج-فارس

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir