کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان فارسان؛

68 شعبه اخذ راي براي شهرستان فارسان پيش بيني شد/ منتظر انتخابات پرشور 28 خرداد هستیم

5 خرداد 1400 ساعت 10:48

فرماندار شهرستان فارسان گفت: انتخابات ۲۸ خرداد در 7 شهر و ۱۵ روستاي شهرستان فارسان انجام می شود که حدود ۴۸ شعبه شهري و 20 شعبه روستايي است.


مرداس طاهري فرماندار شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز پيرامون انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا شهرستان فارسان گفت: براي انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در شهرستان فارسان تمام‌کارهايي که زمينه‌سازي يک انتخابات پرشور ردا داشته باشيم در سه بخش مرکزي، جونقان و باباحيدر از نيمه دوم سال ۱۳۹۹ انجام‌شده است.
 
وي افزود: تشکيل هيئت‌هاي اجرايي انتخابات رياست جمهوري و شوراها در سه بخش از شهرستان انجام‌شده است.
 
طاهری تصريح کرد: مجموعه نيروهاي که در اين انتخابات به کار گرفته و مشارکت دارند حدود ۱۴۰۰ نفر بوده و تعداد ۶۸ شعبه در سطح شهرستان  است که تعداد ۵ شعبه آن سيار و ۶۳ شعبه ثابت هستند.
 
 وي اظهار داشت: انتخابات ۲۸ خرداد در 7 شهر و ۱۵ روستاي شهرستان انجام خواهد شد که حدود ۴۸ شعبه شهري و 20 شعبه روستايي خواهيم داشت.
 
 وي بيان داشت: مجموعه داوطلبان شوراهاي اسلامي شهر و روستاهاي شهرستان فارسان ۲۴۵ نفر هستند که از اين مجموعه حدود ۱۳۱ نفر داوطلبان شوراهاي اسلامي شهرهاي شهرستان هستند که در 7 شهر شهرستان به رقابت خواهند پرداخت که ۳۵ نفر انتخاب خواهند شد که ۶ نفر از اين ۱۳۱ نفر خانم و ۱۲۵ نفر آقايان هستند.
 
 فرماندار شهرستان فارسان گفت: در سطح ۱۵ روستاي شهرستان که انتخابات شوراها برگزار خواهد شد ۱۱۴ نفر داوطلب انتخابات شوراي روستايي داريم که 53 نفر در انتخابات انتخاب خواهند شد و ۷ نفر از اين ۱۱۴ نفر خانم‌ها و ۱۰۷ نفر آقايان هستند.

 طاهري در پايان گفت: اميدواريم بتوانيم يک انتخابات پرشور با مشارکت بالا و حداکثري و با سلامت و امنيت بالا در ۲۸ خردادماه داشته باشيم.

انتهای پیام/590پ


کد مطلب: 47648

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/47648/68-شعبه-اخذ-راي-براي-شهرستان-فارسان-پيش-بيني-منتظر-انتخابات-پرشور-28-خرداد-هستیم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir